Categoriesمقالات

تاثیر سانترال بر کسب و کار

تاثیر سانترال بر کسب و کار

تاثیر سانترال بر کسب و کار

در این مقاله قصد داریم تا در مورد تاثیر سانترال بر کسب و کار صحبت کنیم .

سانترال به دستگاهی گفته می شود که بستری فراهم می کند تا همکاران بتوانند با هم ارتباط برقرار کنند.

در واقع سانترال کمک بسیار بزرگی به بهبود روند کاری شرکت خواهد کرد‌. 

سانترال به عنوان مرکز تلفن‌ عمل می کند و در جهان امروز نیز با افزایش استارت آپ

 و پیشرفت تکنولوژی و مواردی از این قبیل بهره‌مندی از سانترال نیز افزایش یافته است.

فرقی نمی کند که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده اید یا یک کسب و کار چندین ساله را اداره می کنید.

 به هر حال شما به چند تلفن برای برقرار کردن ارتباط میان کارمندان و مشتری های خود نیاز خواهید داشت.

تلفن سانترال همان چیزی است که دنبالش بودید!

 سانترال برای مدیریت خطوط تلفن به بهترین شکل ممکن عمل می کند

 و سبب توسعه فعالیت های تجاری شما می شور. 

در این مقاله در تلاشیم به کاربرد و مزایای سانترال بپردازیم 

تا از کمک های این دستگاه به کسب و کار خود آگاه شوید

 و بدانید که وجود سانترال برای هر کسب و کاری ضروری خواهد بود.

خدمات سانترال

سانترال چه تاثیری در راندمان کاری دارد؟

در بازار ها با توجه به کاربرد و نیاز مشتری ها مرکز تلفن‌ های بسیاری وجود دارند.

 شرکت و سازمان های مختلف نیز می توانند از این مرکز ها استفاده نمایند‌.

 سانترال ها که به عنوان مراکز تلفن عمل می کنند 

با پیشرفت تکنولوژی از فناوری بسیار بروز تری برخوردار شده اند و همواره در حال پیشرفت هستند.

 سانترال پاناسونیک از مدرن ترین و جدیدترین سانترال موجود در بازار بوده که از قابلیت های بسیار زیادی برخوردار است‌.

سیستم سانترال می تواند مدیریت تماس را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

دستگاه سانترال پاناسونیک کیفیت بسیار بالایی دارد. 

اما توجه داشته باشید که این سانترال باید به صورت صحیح نگهداری و نصب شود تا قابل اعتماد و پایدار باشد.

 به همین دلیل است که انتخاب اول بسیاری از شرکت ها سانترال پاناسونیک است. 

بدون کوچکترین نگرانی و مشکلی می توان از طریق سانترال میان کاربران ارتباط برقرار نمود.

سانترال چه کاربردی دارد؟

سانترال کاربرد فراوانی دارد و اگر بخواهیم به صورت کلی کاربرد آن را بررسی کنیم

 باید بگوییم که اساسی ترین کاربرد آن مدیریت خطوط تلفن است 

اما سانترال کاربرد های فراوان دیگری نیز دارد که عبارتند از:

منشی تلفنی
• پیگیری و ضبط تماس های دریافتی
• ارتباط داخلی رایگان و با سرعت بالا
• نظارت بهتر خطوط و کنترل
• انتظار چند مشتری بر روی خطوط
• کاهش هزینه مخابرات

انواع دستگاه سانترال چیست؟

دستگاه های سانترال را می توان به دو دسته کم ظرفیت و پرظرفیت تقسیم بندی نمود.

 این دو دسته به کسب و کار ها و شرکت ها اجازه می دهند که با توجه به بودجه 

و ظرفیت خود بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنند:

• سانترال پر ظرفیت: در شرکت های بزرگ و کسب و کار های کلات از سانترال پر ظرفیت استفاده می شود.

 این سانترال بستری را فراهم می کند که چندین نفر را پشت خط نگه می دارد. 

حداقل خطوطی که می تواند وارد سانترال شود ۹۶ و حداکثر آن نیز ۶۴۰ خواهد بود. 

یکی دیگر از قابلیت این دستگاه کارت VOIP بوده که می توانید آن را بر روی دستگاه خود نصب کنید.

• سانترال کم ظرفیت: سرعت ها و کسب و کار های کوچک نیز از سانترال کم ظرفیت استفاده می کنند‌ 

دستگاه های کم ظرفیت به دو دسته تقسیم بندی می شوند.

 دسته اول ۳ خط شهری و دسته دوم نیز دارای ۶ خط شهری است. 

البته باید بگوییم که این دستگاه ۸ تا ۱۶ خط داخلی را پشتیبانی می نماید. 

توصیه می کنیم اگر دارای کسب و کار های کوچکی هستید 

می توانید از ۳ خط شهری کار خود را آغاز کنید و اگر ظرفیت به مرور افزایش پیدا کرد

 می توانید از طریق کارت توسعه دستگاه خود را نیز ارتقا دهید.

هنگام انتخاب دستگاه سانترال به چه عواملی توجه کنیم؟

در هنگام خرید نکاتی وجود دارد که بهتر است ابتدا به آن ها توجه کنید:

• نیاز شرکت: خطوط ورودی و نیاز شرکت خود را مد نظر قرار دهید و با توجه به آن یکی از انواع سانترال را برگزینید.

سانترال هایی که ظرفیت کمی دارند از قیمت مناسب تری برخوردار هستند 

و این در صورتی است که سانترال های پر ظرفیت برای شرکت های بزرگ کاربرد دارد و مناسب خواهد بود.

• افزودن گزینه در سیستم تلفن: همانطور که می دانید سانترال از قیمت بالایی برخوردار است.

 پس در هنگام خرید توجه داشته باشید که شرکت در مسیر رشد و توسعه قرار دارد 

و در هنگام خرید باید دستگاهی را خریداری کنید که مناسب کسب و کارتان باشد.

• تطبیق پذیری سانترال ها: نمی توان گفت که همه دستگاه ها به صورت ویژه نصب می شوند 

در هنگام خرید به انعطاف پذیری و تطبیق پذیری سانترال توجه کنید و از آن نیز اطمینان حاصل کنید.

سخن آخر

اگر قصد ارتقا مرکز تلفن خود را دارید تنها به یک کارت سانترال نیازمند خواهید بود.

 هر مجموعه یا شرکتی با توجه به نیازی که دارد می تواند کارتی را خریداری کند که با مرکز تلفن‌ آن سازگار باشد. 

تا بتواند در نهایت به آسان ترین شکل ممکن مرکز تلفن‌ خود را ارتقا دهد. 

 معمولا هنگامی که پرسنل افزایش پیدا کند و کسب و کار نیز بد پیشرفت مواجه شود باید مرکز تلفن‌ نیز آپدیت گردد.
درست است که دنیای دیجیتال بسیار گسترده به نظر می رسد. 

اما توجه داشته باشید که برخورد حرفه ای می تواند شما را صد ها قدم از رقیبان خود جلو بیندازد. 

سانترال یک تکنولوژی مدرن و پیشرفته ای محسوب می شود که می تواند ارتباطات شرکت را بهبود ببخشد. 

بنابراین کسب و کار ها می توانند برای ارتباط موثر تر و پایدار تر از سانترال استفاده کنند.

 در صورت وجود هر گونه سوال پی توانید از طریق شماره های درج شده با متخصصان سایت…. تماس بگیرید.

همچنین برای خرید با کیفیت ترین سانترال های موجود در بازار می توانید ثبت سفارش کنید.

امتیاز دهید...

1 نظر

  1. سلام مطالب خیلی خوب کامل و عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *