راهنمای خرید تلفن سانترال
سانترال یکی از ابزار های ارتباطی بسیار پرطرفدار است که در بهبود روند ارتباطی بسیاری از شرکت های دولتی و خصوصی
در مقیاس های مختلف به طور فوق العاده ای تاثیر مثبت می گذارد.
در این مطلب قصد داریم شما راهنمای خرید دستگاه سانترال و مزیت های آن آشنا کنیم
و اینکه مشخص کنیم که برای انتخاب سانترال باید چه معیار هایی را مد نظر قرار دهیم.
تعریف کلی سانترال
تعریف های مختلفی از سانترال می شود ولی به بطور کلی سانترال را دستگاهی معرفی نمود
که ارتباط بین همکاران را برقرار می سازد و باعث بهبود روند کاری شرکت مورد نظر می شود.
در واقع یکی از متداول ترین سوالات بسیاری از کاربران این است که به چه دلیل باید از این دستگاه استفاده کنیم
و با راه اندازی آن چه تغییری در روند ارتباطی شرکت ها اتفاق می افتد.
در این مورد گفته می شود که از مواردی که باعث شده انواع کسب و کارها
در مقیاس های مختلف از امکانات سانترال بهره ببرند:
- افزایش روزافزون استارت آپ ها
- فروشگاه های اینترنتی
- تسریع در هماهنگی ها
- بازدهی بهتر
- و… می باشد.
با مزیت های سانترال آشنا شوید
تفاوتی ندارد که شرکت شما در چه ابعادی است و این نکته را باید بدانید که
این ابزار در وهله اول می تواند ارتباط ها در بخش های گوناگون را در بهترین شیوه ممکن فراهم سازد.
توجه کنید که استفاده از سانترال مزیت های بسیار زیادی دارد
و باعث ارتباط بهتر بین مشتریان و صاحبان کسب و کار و واحد های فروش می شود.
همان طور که میدانید در شرکت هایی که در زمینه فروش محصولات فعالیت می کنند،
ارتباط بهینه نقش بسیار بسزایی در پیشرفت آن دارد و با دستگاه سانترال می توان به آن دست پیدا نمود
از مزیت های سانترال می توان به مواردی زیر ازجمله :
- قابلیت ضبط کردن و پیگیری کلیه تماس های دریافتی در مدت زمان های مختلف
- کاهش چشمگیر هزینه با استفاده از ارتباط سریع و بهینه
- خطوط مخابراتی در سایر بخش ها
- قابلیت انتظار چندین نفر پشت هر خط و امکان استفاده از زمان
- نظارت و کنترل بهتر بر خطوط در ساعاتی که خطوط تماس مشغول هستند
- ـ امکان برقرای ارتباط داخلی بصورت رایگان و سریع
- بهبود ارتباط میان مشتریان و واحد های فروش و اپراتورها
انواع سانترال را بشناسید
سانترال کم ظرفیت و پرظرفیت پاناسونیک
برند پاناسونیک یکی از بهترین برند ها در زمینه تولید و عرضه سانترال در سراسر دنیا است.
یکی از نکات مثبتی که این برند به آن دست پیدا کرده است تولید سانترال در مدل های مختلف می باشد
و این سبب شده است بسیاری از افراد مدل مورد نظر خود را تحت این برند انتخاب کنند.
دستگاه های سانترال پاناسونیک را می توان به دو دسته ی کم ظرفیت و پرظرفیت تقسیم کرد.
بطور خلاصه می توان گفت که دو دسته ای که به شرکت های بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار میگیرند.
سانترال کم ظرفیت و مزیت آن
این نوع سانترال بیشتر به دو دسته مشخص با کارایی متفاوت قرار میگیرند.
دسته ی اول امکان اتصال ۳ خط شهری و دسته ی دوم ۶ خط شهری را دارد.
همچنین به ترتیب تا ۸ و ۱۶ خط داخلی را پشتیبانی می کنند.
مزیتی که شما با استفاده از این مدل سانترال به آن دست پیدا میکنید ارتباط موثر بین شما و مشتریان و از طرفی کاهش هزینه ها است.
سانترال پر ظرفیت و قابلیت های آن
این مدل ها در شرکت های مختلف در مقیاس های کم ، متوسط و بزرگ می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.
توجه داشته باشید که این مورد امکان پشت خط ماندن چندین کاربر رو به شما می دهد.
نکته مهم و قابل توجه در بحث مدیریت تماس های ورودی اینکه حداقل خطوط تلفنی ورودی
به سانترال پر ظرفیت ۹۶ و حداکثر آن ۶۴۰ است.
دستگاه سانترال آنالوگ
دستگاه سانترال آنالوگ این امکان را فراهم می کند که شما با صرف یک هزینه نسبتا کمی،
به ویژگی های مطلوب این دستگاه دست پیدا نمایید.
خلاصه این تلفن به کمک یک زوج سیم به سانترال ارتباط داده می شود
و قیمت کمتری نسبت به مدل های پیشرفته دارد.
از نقاط مثبت دستگاه سانترال آنالوگ می توان به تنوع در مدل های آن اشاره کرد.
دستگاه سانترال هایبرید
قابلیت برنامه ریزی در این مدل از تلفن سانترال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
از نکات مهم دیگر اینکه تلفن سانترال هایبرید قابلیت های خوبی دارند
از جمله اینکه از طریق دیتا می توانند به سانترال متصل شوند.
اگر قصد خرید تلفن سانترال برای شرکت های کوچک را دارید
این گزینه میتواند نسبت به دیگر مدل ها یک انتخاب ایده آل باشد.
دستگاه سانترال دیجیتال
دستگاه سانترال دیجیتال از مواردی هستند که امروزه در شرکت های دولتی و سازمانی از آنها استفاده می شود.
توجه داشته باشید که مدل های ج منتخب سانترال دیجیتال از موارد پرفروش می باشند
و جزو مواردی هستند که از کیفیت و کارایی بسیار مطلوبی برخوردارند.
این دستگاه با یک زوج ارتباطی با سیستم سانترال ارتباط برقرار می کند
و می تواند به شکل هم زمان صدا و داده را دریافت و یا ارسال کند.
تفاوت تلفن سانترال و تلفن ثابت چیست؟
هنگامی که از تلفن های ثابت و معمولی استفاده می شود،
هر کارمند برای مدیریت و انجام کارهای خود باید یک خط تلفن جداگانه داشته باشد
و خط ها علاوه بر اعمال هزینه باعث می شود که ضریب مدیریت بین ارتباط مشتریان و واحد مربوطه پایین بیاید.
برخلاف این مورد با سانترال گزینه ها و قابلیت های نامحدودی را برای اتصال سریع
برای هر جمع آوری خطوط تلفن و متمرکز کردن آنها کردن آنها در یک دستگاه سانترال
و نظارت بیشتر را در اختیار کارمندان و صاحبان مشاغل اشاره کرد.
لینک های مفید : فروش سانترال – خدمات سانترال
1 نظر
سلام باتشکرازاطلاعات خوب وکاملتان