مقالات

سانترال دیجیتال چه قابلیتی دارد

سانترال دیجیتال چه قابلیتی دارد

سانترال دیجیتال چه قابلیتی دارد؟

سانترال ها دنیای ارتباطات تلفنی را با تحولات عظیمی روبرو ساخته اند.

 از این طریق ارتباطات داخلی با بهترین کیفیت و کمترین هزینه انجام خواهد شد.

 سانترال دیجیتال یکی از جدیدترین سانترال های موجود در بازار است که امکانات و قابلیت های فوق العاده ای دارد.

 در این مطلب بخ بررسی این موضوع می پردازیم که سانترال دیجیتال چه قابلیتی دارد پس با ما همراه باشید.

سانترال دیجیتال چیست؟

این نوع سانترال نوع جدیدی از سانترال است که با یک رشته سیم به سیستم سانترال اصلی متصل می گردد. 

به کمک تلفن سانترال دیجیتال می توان ارسال و دریافت دیتا را به صورت همزمان انجام داد.

 از نظر قیمت، امکانات و کیفیت این تلفن ها در مقایسه با تلفن های آنالوگ بیشتر است.

 شرکت های بزرگ و پیشرفته از این دستگاه تلفن به دلیل کیفیت و قابلیت های مهم آن استفاده می کنند.

قابلیت های سانترال دیجیتال

سانترال دیجیتال قابلیت های متفاوتی برای کاهش هزینه ها و بهینه سازی ارتباطات دارد. 

بدین شکل کسب و کارها بهبود یافته و تا حد زیادی گسترش می یابند. 

این سانترال ها دارای نواقص سانترال های قدیمی نیستند و به همین دلیل با استقبال بسیاری روبرو شده اند.

 در ادامه بررسی می کنیم که سانترال دیجیتال چه قابلیتی دارد 

و در مورد هر یک از قابلیت ها توضیحات مختصری را ارائه می دهیم.

۱- داشتن منوی صوتی

در سانترال دیجیتال منوی صوتی وجود دارد و در ابتدای تماس یک صوت به صورت دیجیتال پخش می شود.

 این صدا به عنوان راهنمای شما عمل می کند تا بتوانید با شنیدن آن، 

بخش یا واحد مورد نظر را به درستی انتخاب نموده و به آن متصل شوید. 

این منوی صوتی به کسب و کار شما اعتبار ویژه ای می بخشد و سبب می شود که افراد بیشتری به شما اعتماد کنند.

۲- ضبط مکالمات صوتی

یکی دیگر از قابلیت های سانترال دیجیتال ضبط مکالمات صوتی است. 

از این طریق شما به عنوان مدیر مجموعه می توانید بر تماس های کاربران با کارکنان کنترل بیشتری داشته باشید.

 این موضوع به شما کمک می کند تا بتوانید اهداف مجموعه را تحقق بخشیده 

و به کارکنان یادآور شوید تا وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهند و پاسخگویی صحیحی داشته باشند.

 با این کار نقاط ضعف رفع شده و رضایت مشتریان نیز بالا می رود.

۳- انتظار در صف تماس

فرض کنید با مرکزی تماس می گیرید که تلفن آن مشغول است به همین دلیل تماس را پایان داده 

و ممکن است حتی قید تماس دوباره را بزنید. این در حالی است که 

اگر این مرکز به قابلیت انتظار در صف تماس مجهز بود، زمان انتظار را تحمل کرده

 و برای وصل شدن به بخش مربوطه منتظر می ماندید. 

پس با اطلاع از اینکه سانترال دیجیتال چه قابلیتی دارد 

می توانید مشتری را در حال انتظار نگه داشته و او را از دست ندهید.

۴- ارسال پیامک پس از پایان مکالمه

یکی دیگر از قابلیت های سانترال دیجیتال این است که می تواند پس از پایان مکالمه 

و یا پایان هر تماس، یک پیامک به شماره دریافتی ارسال کند.

 این پیامک می تواند به گونه ای تدوین شود که تبلیغ کار شما باشد و توجه مشتری را جلب کند.

۵- ارتباط بین دفاتر مختلف

اگر کسب و کار شما به گونه ای است که چند دفتر یا چند ساختمان دارید

 و می خواهید بین این دفاتر ارتباط برقرار کنید می توانید از سانترال دیجیتال استفاده نمایید. 

به کمک این قابلیت می توانید بین چند دفتر، ساختمان یا کارخانه ارتباط صوتی برقرار نموده

 و بین داخلی های این مجموعه نیز امکان برقراری تماس وجود دارد.

 البته این را باید گفت که برقراری تماس بین داخلی ها به صورت رایگان انجام می شود.

۶- گزارش گیری لحظه ای

مدیر یک مجموعه باید نظارت و کنترل بسیاری بر مجموعه خود داشته باشد.

 در واقع یک مدیر باید بداند که در همین لحظه در مجموعه اش چه می گذرد

 و کارکنان در حال انجام چه کاری هستند. با توجه به اینکه در بخش های قبلی هم گفتیم که

 سانترال دیجیتال چه قابلیتی دارد اکنون به بررسی این مورد می پردازیم

 که سانترال دیجیتال امکان گزارش گیری لحظه ای را برای مدیر فراهم می کند. 

شما می توانید همین حالا از وضعیت مجموعه و عملکرد کارکنان مطلع شده 

و بدانید که در حال انجام چه مکالمه ای هستند.

۷- قابلیت دایورت بر روی گوشی موبایل

فرض کنید برای کاری از شرکت یا دفتر خود‌ خارج شده اید و اکنون فردی با دفتر تماس گرفته

 و قصد صحبت با شما را دارد. اگر این مکالمه از اهمیت چندانی برخوردار نباشد

 پس می توانید بعد از بازگشت به شرکت با فرد تماس گرفته و مکالمه را به سرانجام برسانید. 

در صورتی که مکالمات مهم و پیش بینی شده اید داشته باشید 

می توانید تماس های شرکت را بر روی موبایل خود پاسخ دهید. 

بدین شکل تماس ها با موفقیت پاسخ داده شده و به سایر امور لازم نیز می رسید.

 ۶- امکانات مرکز تلفن ابری

این قابلیت به شما این امکان را می دهد که بدون استفاده از سخت افزارهای خاص بتوانید تماس ها را مدیریت کنید. 

در واقع از این طریق دیگر نیاز به قرار دادن تجهیزات خاصی در دفتر کار نیست. 

بدین شکل مدیریت امور نیز با موفقیت انجام می شود و درست

 مانند این است که تجهیزات را در داخل شرکت یا دفتر خود قرار داده اید.

 اگر می خواهید از سانترال دیجیتال استفاده کنید پس این قابلیت های فوق العاده را در نظر بگیرید.

کلام پایانی

در این مطلب بررسی کردیم که سانترال دیجیتال چه قابلیتی دارد و اکنون شما از این قابلیت ها به طور کامل مطلع هستید. 

در صورتی که می خواهید برای دفتر خود سانترال دیجیتال تهیه کنید پس نگرانی ها و چالش هایتان رفع شده

 و دیگر جای هیچ پرسش و دغدغه ای باقی نمی ماند. شما می توانید با سانترال دیجیتال

 ارتباط تلفنی مناسبی را بین مشتری و کارکنان و همچنین در بین کارکنان خود مجموعه ایجاد کنید. 

از این طریق نظارت بر امور نیز برایتان آسان تر از پیش خواهد شد. با این کار هزینه ها نیز به حداقل ممکن می رسند

 و این موضوع به نفع شما می باشد. 

امتیاز دهید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *