Categoriesمقالات

مزایای استفاده از کارت سانترال

مزایای استفاده از کارت سانترال

مزایای استفاده از کارت سانترال

کسب و کار هایی که در زمان گذشته وجود داشتند هزینه های جانبی بسیاری در زمینه تلفن و ارتباطات داشته اند.

در جهان امروز کسب و کار ها توسعه یافته و این هزینه ها تا حدی کاهش پیدا کرده اند‌.

کارت سانترال به سیستمی گفته می شود که طی آن می توان ارتباطات بیشتری برقرار نمود و هزینه ارتباطات نیز تا حد زیادی کاهش پیدا می کند.

این کارت دارای مزایای بسیاری است که در ادامه قصد داریم به آن بپردازیم.

کارت سانترال چه خدماتی ارائه می دهد؟

با توجه به قابلیت های بیشمار سانترال کسب و کار ها نسبت به روش های سنتی به مراتب آسان تر شده اند. 

برای مثال سانترال این قابلیت را دارد که پیام های صورتی و ارتباطات اینترنتی را در لحظه به وجود بیاورد 

و این تنها یکی از خدماتی است که سانترال ارائه می دهد. نکته دیگری که باید در مورد این کارت ها بدانید این است که

این سیستم انواع مختلفی دارد و این سیستم ها با توجه به نیاز کاربران نصب می شوند.

شما می توانید از این طریق در کسب و کار های خود از مزایا و فواید شایانی بهره مند شوید.

مزایای استفاده از کارت سانترال

استفاده از کارت سانترال چه مزایایی دارد؟

مزایای استفاده از کارت سانترال چیست؟ آیا می توان از طریق این کارت ها، کار های خود را سریع تر انجام داد؟ 

 با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن اینترنت کار ها سریع تر و آسان تر و همچنین با هزینه بسیار کمتری انجام می شوند.

 در کسب و کار های مدرن کارت سانترال نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. 

سیستم سانترال هر روز مدرن تر و پیشرفته تر می شود و به مزایا و کارایی آن نیز افزوده می شود.

با توجه به کارایی و سیستم این کارت ها مزایای مختلفی را به همراه دارند.

 با وجود این مزایا توصیه می کنیم که تمامی کسب و کار ها حتی کسب و کار های کوچک از این کارت ها استفاده کنند 

و از تکنولوژی‌ مدرن دنیا بهره‌ مند شوند. استفاده از این کارت ها سبب رشد و موفقیت شما می شود.

 برخی از مزایای کارت سانترال عبارتند از:

ارتباطات ورودی را سازمان می دهد:

 فروش یکی از بخش های اصلی کسب و کار است. 

مهم نیست که چه خدماتی ارائه می دهید یا چه کالایی را به فروش می رسانید

در هر صورت باید تلاش کنید که روابط عمومی را در کسب و کار خود افزایش و تقویت کنید. 

مخصوصا امروزه که فروش آنلاین و.. اهمیت بسیار زیادی دارد و از جایگاه ویژه ای برخوردار است‌. 

ممکن است در روز تماس های ورودی بسیاری داشته باشید. 

اگر تلفن های قدیمی را به یاد داشته باشید و با آن کار کرده باشید

 حتما می دانید که دو تماس در یک زمان وصل نخواهند شد و با این وجود بسیاری از مشتری ها از دست می رفتند.

 اما کارت سانترال کار را آسان نموده و از طریق آن برای هر کارمند خطوط انشعابی در نظر گرفته شده است. 

سیستم سانترال تماس را به صورت اتوماتیک به کارمندان وصل می نماید.

در نتیجه همه تماس های ورودی نیز پاسخ داده می شوند.

تبدیل پیام متنی و صوتی به همدیگر : 

یکی دیگر از مزایای  کارت سانترال تبدیل پیام متنی و صوتی به یکدیگر بوده و در قسمت درونی این سیستم،

 دستگاه های هوشمند متفاوتی قرار گرفته است. 

علاوه بر این سانترال بستری را فراهم نموده است که اطلاعات را بر روی دستگاه پرینتر، فکس و.. ارسال نماید.

 همیت قابلیت ها سرعت کار را افزایش خواهد داد و هزینه را نیز تا حد زیادی کاهش می دهد.

کارمندان دورکار :

 همانطور که می دانید متمرکز نمودن کارمندان و هزینه های کسب و کار بسیار زیاد است. 

خوشبختانه در سیستم سانترال دیگر نیازی نیست که کارمندان شما در دفاتر حضور پیدا کنند!

 چرا که می توان از راه دور نیز ارتباطات را سازماندهی کرد. 

با این وجود شما می توانید برای کسب و کار خود کارمندان دور کار استخدام کنید‌ 

هر چه کارمندانی که استخدام می کنید کمتر باشند، 

به دفتر کاری کوچکتری نیاز خواهید داشت و همین امر نیز تا حد زیادی هزینه های اجاره را کاهش می دهد.

 از طرفی شما می توانید برای کارمندان دور کار خود حقوق کمتری در نظر بگیرید 

و در نهایت با یک تیر دو نشان بزنید.

کاهش هزینه های جانبی : 

موارد بسیاری وجود دارد که شما می توانید با استفاده از کارت سانترال هزینه ها را تا حد بسیاری کاهش دهید.

 بسیاری از این موارد را در بالا ذکر نموده ایم. 

بیشتر این موارد بر روی هزینه به صورت غیر مستقیم تاثیرگذار هستند. 

برای مثال استخدام کارمندان به صورت دورکار به صورت غیرمستقیم هزینه ها را کاهش می دهد. 

اگر در کسب و کار خود از خط های داخلی استفاده کنبد کاملا رایگان بوده 

و کارمندان به صورت رایگان می توانند با هم ارتباط داشته باشند. 

همانطور که می دانید میان کارمندان ارتباطات بسیاری صورت می گیرد 

که رایگان بودن این ارتباط ها هزینه ها را کاهش خواهد داد. 

کسب و کار هایی که تازه فعالیت خود را شروع کرده اند باید در هزینه ها صرفه جویی کنند

و کوچک ترین مورد می تواند مزیتی برای کسب و کار شما محسوب شود.

سخن آخر 

مزایای استفاده از کارت سانترال بی شمار بوده و این سیستم هر روز مدرن تر و پیشرفته تر می‌ شود. 

کارت سانترال از سیستم بسیار پیشرفته ای برخوردار است و با وجود این قبیل فناوری ها کسب و کار شما بهینه می شود. 

شما با استفاده از این کارت از تمامی مزایای آن با خبر می شوید. 

توجه داشته باشید که باید نصب و راه اندازی آن را با دقت انجام دهید 

و اگر اطلاعات و تخصص این کار را ندارید از افراد متخصص کمک بگیرید.

مزایای استفاده از سانترال

امروزه دستگاه تلفن می تواند خطوط تلفن زیادی را به طور همزمان مدیریت کند. 

این دستگاه ها در بازار نسبتا جدید هستند و بطور کلی شرکت ها، 

فروشگاه ها یا کارخانه ها یا سازمان های دولتی چندین خط داخلی و تلفن ثابت دارند، اما فقط یک تلفن می تواند پاسخ دهد.

نصب یک سیستم تلفن سانترال در کسب و کار کوچک شما می تواند مزیت رقابتی قابل توجهی به شرکت شما بدهد. 

تجهیزات سانترال اغلب از طریق کامپیوتر برنامه ریزی می شوند و نیازهای شرکت ها و ادارات را تا حد امکان برآورده می کنند. 

ما در این مقاله قصد داریم مزایای دستگاه سانترال را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. 

مزایای سانترال چیست؟

امروزه با رشد سازمان ها و افزایش تعداد تلفن ها، نیاز آنها به تلفن های سانترال افزایش می یابد. 

دساگاه سانترال مزایای گسترده ای دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم.

صرفه جویی در هزینه ها

اگرچه سیستم های تلفن قدیمی دارای ویژگی های کمتری هستند،

 اما هزینه بیشتری هم در نگهداری و هم در قبض های ماهانه تلفن دارند. 

هزینه های شما را می توان تا حد زیادی کنترل کرد 

و با دور شدن از تماس های تلفنی شخصی و شماره تلفن های شلوغ و رفتن به یک سیستم تلفن یکپارچه، 

قبض های تلفن ماهانه شما را راحت تر محاسبه کرد.

اشتراک گذاری آسان تماس ها و پیام ها

یکی از مهمترین مزایای استفاده از سیستم تلفن سانترال در مشاغل کوچک این است 

که همه کارمندان دفتر می توانند منابع صوتی را به اشتراک بگذارند.

 در این مورد، یک سیستم تلفن سانترال وجود دارد

 که به همه کارکنان یک شرکت یا سازمان اجازه می دهد تا تماس ها را به یکدیگر منتقل کنند. 

این قابلیت باعث می شود همه کارها در کسب و کار کوچک شما روان تر و راحت تر شود.

کاربرد اپراتور گویا

یکی از مزیت های اصلی ایجاد مرکز تماس و استفاده از دستگاه سانترال، استفاده از اپراتور گویا است. 

عامل اصلی رضایت مشتری پاسخگویی سریع و به موقع کارکنان سازمان است. 

پیش از این انتقال تماس توسط شخصی انجام می شد 

که هر تماس را به صورت دستی به مقصد مورد نظر منتقل می کرد، 

اما اکنون توسط دستگاه سانترال و منشی تلفنی انجام می شود.

قابلیت اطمینان

یکی از مزایای کلیدی سیستم های تلفن سانترال، قابلیت اطمینان آنها است. 

از آنجایی که همه تماس ها از طریق یک سانترال مرکزی هدایت می شوند، 

خطر خرابی تجهیزات یا اختلال در سرویس کمتر است.

شماره گیری سریع

یکی دیگر از مزایای استفاده از تلفن سانترال، شماره گیری سریع است. 

برخی از تلفن‌های سانترال یا تلفن‌های دیجیتال دارای تعدادی کلید شماره گیر سریع هستند.

اتصال به اینترنت

علاوه بر نگهداری آسان تر، با استفاده از اتصال به اینترنت، 

کسب و کارها می توانند از هر کجا به سیستم تلفن خود دسترسی داشته باشند. این امر اتصال چند دفتر را آسان می کند.

قابلیت ضبط و نظارت بر تمامی تماس های دریافتی

 

ضبط تماس یکی از قابلیت های کلیدی دستگاه های سانترال است. 

تمامی تماس ها را می توان با استفاده از این دستگاه ضبط کرد . 

این کار به مدیران اجازه می دهد تا از رفتار صحیح شرکت های تلفن با مشتریان اطمینان حاصل کنند

و شکایات و شهادت ها را بررسی کنند.

مقیاس پذیری

سیستم های سانترال مقیاس پذیر هستند.  آنها را می توان به راحتی گسترش داد 

یا تغییر داد تا نیازهای مشتری را برآورده کنند. 

از آنجایی که سانترال به عنوان یک هاب شبکه تلفن عمل می کند، 

می توان آن را به راحتی ارتقا داد یا در صورت نیاز تعویض کرد.

کیفیت خدمات

سیستم های سانترال و خطوط ثابت دو نوع مختلف از فناوری های تلفن هستند. 

سانترال ها بطور کلی کیفیت بالاتری نسبت به تلفن ثابت دارند. 

زیرا آنها ویژگی ها و قابلیت های پیشرفته تری را ارائه می دهند.

نحوه کار دستگاه سانترال

مجهز کردن کسب و کار شما به یک سیستم تلفن سانترال متمرکز 

به جای چندین تلفن تک خطی می تواند ارتباطات اداری را بهبود بخشد و بهره وری را افزایش دهد.

 سانترال به عنوان یک هاب مرکزی، با گرفتن خط شهری و تقسیم آن به چندین داخلی، این ارتباط را یکپارچه و کنترل می کند.

 با راه اندازی مرکز تماس تمامی کارکنان می توانند به خط شهری مجتمع دسترسی داشته باشند. 

بهتر است دستگاه سانترال را در همان قسمتی که سرور شما نصب شده است قرار دهید.

 هدف اصلی دستگاه تلفن سانترال، به اشتراک گذاشتن خطوط تلفن شهر بین واحدهای داخل شرکت است

 و این امر بدون دخالت انسان اتفاق می افتد.

 تمام خطوط داخل مجموعه از این دستگاه خارج می شود و در اختیار کارمندان و بخش های مختلف قرار می گیرد.

تلفن سانترال پاناسونیک

مرکز فنی و مهندسی جهان ارتباط امید نماینده رسمی پاناسونیک در تهران،

نماینده رسمی فروش و خدمات سانترال پس از فروش سیستم های امنیتی و مخابراتی پاناسونیک در ایران است. 

در حال حاضر دستگاه های تلفن سانترال پاناسونیک از نظر کیفیت، 

دوام و قیمت بهترین نمونه در بازار ایران و حتی جهان به شمار می روند.

در پاناسونیک می توانید به روزترین فناوری کنترل پنل را بیابید و محصولات این شرکت نه تنها مقرون به صرفه هستند، 

بلکه طول عمر بالایی نیز دارند و می توانید برای مدت طولانی از آنها استفاده کنید. 

دستگاه های سانترال پاناسونیک کیفیت و دوام بسیار خوبی دارند،

اما به دلیل عواملی مانند استفاده نادرست یا افزایش طول عمر،

ممکن است در عملکرد آنها نقص هایی ایجاد شود و نیاز به تعمیر داشته باشد.

از جمله خرابی های سانترال پاناسونیک می توان به خرابی پاور، از کار افتادن کارت خط شهری یا کارت کالر آیدی اشاره کرد.

سخن آخر 

دستگاه تلفن سانترال مزایای فراوانی دارد که در این مقاله شما را با آنها آشنا کردیم. 

راه اندازی مرکز تماس و استفاده از تلفن های سانترال برای هر گروه کاری لازم و ضروری است. 

زمانی که قصد خرید دستگاه و تلفن های سانترال را دارید باید نیاز مجموعه خود را در نظر بگیرید. 

یکی از مهم ترین امکاناتی که تلفن سانترال پاناسونیک در اختیار کاربران قرار می دهد، دسترسی مستقیم به خطوط شهری است.

امیدواریم مطالب این نوشتار مورد پسند شما قرار گرفته باشد.

امتیاز دهید...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *