Categoriesمقالات

کاربرد های اصلی سانترال در شرکت ها

کاربرد های اصلی سانترال در شرکت ها

کاربرد های اصلی سانترال در شرکت ها

 

از مهمترین راه هایی که شرکت ها و اداره ها بتوانند ارتباط خود را متداوماً با مراجعه کنندگان و مشتریان خود حفظ کنند، 

داشتن ارتباطات تلفنی می باشد. با این کار هم راه برای مشتریان کاملا هموار است

 تا با مجموعه های کاری مد نظر در ارتباط باشند و هم در طرف مقابل،

 مجموعه کاملاً از سلیقه و نقطه نظرات مشتریان خود آگاه خواهد شد. 

از بهترین راه هایی که می توان ارتباطات تلفنی قوی داشت، 

استفاده از تلفن سانترال می باشد که در ادامه با این سیستم و کاربرد های  آن آشنا خواهید شد.

تلفن سانترال

سانترال، دستگاه  یا سروری بوده که قابلیت برقراری ارتباط راحت و آسان بین کارمندان را به خوبی دارا می باشد

 و با عملکرد بی نظیری که دارد علاوه بر تسریع نمودن کار ها، راندمان و بازدهی را نیز به مقدار چشمگیری افزایش می دهد.

 کاربرد های اصلی سانترال در شرکت ها

        قابلیت ضبط و پیگیری تماس های ورودی

قاعدتاً در برنامه های هر شرکتی بررسی نظرات مشتریان و میزان رضایت آنها از کار و یا محصول خود در اولویت می باشد 

و برای این فرآیند چه کاری بهتر از وارسی دقیق  تماس های دریافتی از سمت مشتریان؟

 با این کار هم برخورد کارمندان با مشتریان بررسی می شود و هم از این موضوع آگاه می شوند

 که تا چه حد توانسته اند رضایت مشتری را جلب کنند. 

همچنین از انتقادات و نقطه نظرات آنها نیز جهت بهبود کیفیت محصول و کار خود استفاده می نمایند.

 از این قابلیت شرکت ها می توانند در بخش خدمات پس از فروش خود استفاده کنند.

        رایگان بودن تماس های داخلی

از دیگر دلایلی که وجود سانترال را برای شرکت ها از ملزومات قرار  می دهد، رایگان بود تماس های داخلی می باشد. این جمله بدان معناست که کارمندان می توانند با یکدیگر در هر لحظه مکالمه داشته باشند و این کار برای شرکت هزینه ای در بر نداشته باشد. این ویژگی با توجه به تماس های زیادی که بین کارمندان برقرار می شود یکی از مزایای فوق العاده این دستگاه می باشد و در نهایت موجب کم شدن هزینه های کلی شرکت و طبیعتاً سود بیشتر خواهد بود.

        قابلیت منشی تلفنی

فرقی نمی کند که شرکت شما بزرگ باشد یا کوچک، 

داشتن منشی تلفنی یا همان تلفن گویا برای شما این امکان را فراهم می کند

 تا در هزینه ها با کم کردن نیروی انسانی برای سمت فوق صرفه جویی کنید و بر سود خود بیفزایید.

 منشی تلفنی همان کاری را انجام می دهد که پیش تر ها توسط شخص انجام می شد. 

بدین صورت که تماس های مختلف به مقصد مورد نظر انتقال داده می شد. 

حال با توجه به قابلیت های تلفن سانترال وجود فرد یا افرادی برای این کار اهمیتی نداشته و کاملا همه چیز اتوماتیک و خودکار انجام می پذیرد.

 اینگونه که برای شخصی که تماس حاصل می نماید پیغام گویا پخش می شود و با توجه به کد هایی که خوانده می شود،

 شخص راهنمایی می شود که با شماره گیری چه کدی، به مقصد مورد نظر خود وصل خواهد شد. 

بعلاوه حتی اگر در سمت مقصد، کارمند مربوطه حضور نداشته باشد 

مشتری این امکان را دارد تا پیغام خود را گذاشته تا تماس وی ضبط شود و در اسرع وقت با آنها تماس گرفته شود.

        طول عمر بالا و مفید

با توجه به نوع طراحی و ساخت و همچنین به دلیل تبعیت کردن از سیستم شبکه ای 

و آوردن چندین خط بر روی تنها یک عدد تلفن، طول عمر بالا با بازدهی فوق العاده خواهد داشت

 به طوری که می توان سالیان سال  از آنها استفاده کرد و نیازی به تعویض نخواهند داشت.

        تلفن سانترال، جایگزین چندین تلفن

در حالت عادی شما اگر بخواهید مثلا از ۵ خط شهری تلفن استفاده کنید

لازم است که از ۵ تلفن نیز استفاده نمایید اما در صورت استفاده از تلفن سانترال، 

این تعداد به یک عدد تلفن تقلیل می یابد و با همین یک تلفن می توانید تمامی خطوط را کنترل کنید. 

این کار هم در هزینه ها صرفه جویی میکند و هم فضای کمتری را اشغال می کند. 

در نتیجه در زیبا سازی فضا نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت.

        تاثیر تلفن سانترال در زیبایی فضا

همانطور که گفته شد اشغال شدن فضا با تلفن های متعدد مطمئنا منظره ی

 زیبایی را برای شخصی که در بدو ورود نگاه کلی می اندازد به ارمغان نخواهد آورد. 

حال آنکه تلفن سانترال در این زمینه نیز به کمک شرکت ها آمده

 تا با کاهش تعداد تلفن ها و خلوت نمودن فضا، زیبایی را به چشمان مخاطب هدیه کند.

        امنیت زیاد

موقعیت بعضی از شرکت ها به گونه ای است که اطلاعات حساس و کاملا محرمانه ای بین کارمندان با تلفن رد و بدل می شود

 و اگر از یک تلفن معمولی استفاده شود به راحتی امکان شنود شدن وجود دارد

 اما تلفن سانترال به گونه ای طراحی شده است که در خارج از محیط کار هرگز امکان شنود 

و سرقت اطلاعات  وجود نداشته و کارمندان می توانند با آسودگی خاطر کامل با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند.

        قابلیت  تنظیم برنامه ریزی زمانی

شرکت ها نیز مانند هر محیط دیگر ساعت کاری دارند و بعد از آن کارمندان محل کار خود را ترک می کنند.

 برای زمان غیاب کارمندان نیز  طراح تلفن سانترال چاره ای اندیشیده و برنامه ی زمانی تعریف کرده است

 تا اگر در خارج از زمان مقرر شده برا تلفن، مشتریان عزیز تماس حاصل نمایند، تماس حاصل نخواهد شد

 و یا بر اساس تنظیمات وارد شده، می توان پیغام شما را ضبط نمود.

         امکان محدودیت تماس

قسمت زیادی از هزینه های خطوط تلفن توسط تماس هایی که کارمندان با خارج از محیط کار برقرار می کنند

 به بار می آید. برای اینکه کارمندان با خطوط خارج از شرکت تماس حاصل نکنند 

و بیهوده آن را برای کار های شخصی خود اشغال ننمایند،

 تلفن سانترال این امکان را فراهم کرده تا بتوان تماس های خارجی را محدود نمایند.

 با  توجه به توضیحات ارائه شده، تلفن سانترال از اساسی ترین مواردی است 

که در هر کسب و کاری که بیشتر از یک نفر در آن وجود دارد، نیاز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *