Categoriesمقالات

بهترین کارت سانترال

بهترین کارت سانترال

بهترین کارت سانترال

این روزها استفاده از سانترال بسیار رایج شده است. 

شرکت ها و سازمان های مختلف به دنبال این هستند تا از تمام امکانات دستگاه سانترال استفاده کنند. 

یکی از مهمترین تجهیزاتی که در این زمینه وجود دارد، کارت سانترال است. 

قابلیت های این کارت بسیار است به همین دلیل این مطلب را به بررسی آن اختصاص داده ایم. 

ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید.

بهترین کارت سانترال چیست؟

دستگاه سانترال دستگاهی است که از طریق آن می توان یک یا چند خط شهری را به تعداد مختلفی از

 داخلی تبدیل کرد. بدین شکل مشتریان می توانند به راحتی با داخلی مورد نظر ارتباط برقرار کنند. 

از این طریق میزان رضایت مشتریان نیز افزایش پیدا می کند. 

زیرا دیگر نباید تا مدت زمان طولانی منتظر پاسخگویی کارمندان باشند‌ و با اشغال بودن خطوط نیز مواجه نمی گردند.

 بهترین دستگاه های سانترال در انواع مختلفی ساخته می شوند.

 هر یک از این دستگاه ها ویژگی ها و امکاناتی دارند تا کاربران بتوانند ارتباط دو طرفه مناسبی را برقرار کنند

 و روند پاسخگویی تسریع شود.

بهترین کارت سانترال یکی از مواردی است که باعث می شود تا بتوان از امکانات دستگاه سانترال استفاده نمود.

 در واقع این کارت کمک می کند تا به دستگاه سانترال قابلیت های جدید اضافه گردد 

یا از همان امکانات اولیه بتوان استفاده نمود.

 در بعضی از دستگاه های سانترال تا زمانی که کارت مناسب نصب نگردد، نمی توان از قابلیت ها استفاده کرد. 

این درست مانند این است که یک جعبه خالی با یک منبع تغذیه بدون هیچ امکاناتی داشته باشید.

به همین دلیل باید کارت مناسب سانترال تهیه گردد تا هم بتوان از امکانات اولیه دستگاه استفاده کرد

 و هم قابلیت های جدیدی را به آن افزود. این کارت ها بک سری اسلات فلزی هستند

 که بردها و چیپ های کوچکی بر روی آنها قرار گرفته است. هر یک از این کارت ها کاربرد خاصی دارند

 و باید متناسب با نوع دستگاه و مدل آن انتخاب گردند. 

هر یک از کارت های دستگاه سانترال با توجه به نوع و مدل خود، از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشند.

معرفی انواع بهترین کارت سانترال

بهترین کارت سانترال انواع گوناگونی دارد و همین امر سبب شده تا امکانات دستگاه سانترال افزایش یابد.

 ظرفیت این کارت ها نیز متفاوت است و به همین دلیل باید پیش از خرید کارت سانترال به نیاز سنجی بپردازید 

تا متناسب با نیاز خود کارت مناسبی را تهیه کنید.

۱- کارت PRI

از این کارت برای مجموعه ها و مراکزی استفاده می شود که دارای خطوط شهری ۴ یا ۵ رقمی هستند. 

این کارت بسیار تخصصی و حرفه ای است و باعث افزایش قابلیت ها و ظرفیت دستگاه سانترال شرکت می شود.

انواع مختلفی از این کارت در بازار موجود است. اگر مجموعه شما قادر به استفاده از این کارت است

 پس بهتر است با نصب آن، روند ارتباط با مشتریان را بهبود ببخشید.

۲- کارت خط شهری

یکی دیگر از انواع بهترین کارت سانترال ، کارت خط شهری می باشد. 

به کمک این کارت می توانید خطوط شهری آنالوگ و ۸ رقمی را در دستگاه به وجود آورید.

 بدین شکل می توانید با فشردن کلید صفر یا ۹، تماس تلفنی را برقرار نمایید.

 پس به کمک این کارت برقرار تماس آسان شده و امکان مدیریت تماس فراهم می گردد.

 برای اینکه شماره نیز به نمایش درآید باید کالر آیدی بخرید.

۳- کارت خط داخلی

هر کاربر با در نظر داشتن نوع تلفن خود می تواند از خطوط شهری استفاده کند. 

با متصل نمودن تلفن به دستگاه سانترال می توان از ویژگی ها و امکانات سانترال بهره برد. 

تلفن دیجیتال آنالوگ، هیبرید و آی پی هر یک از کاربران با توجه به نوع مدل خود 

قابل استفاده از این نوع گوشی تلفن می باشد. 

بدین شکل با نصب کارت سانترال می توان تا یک ظرفیت خاص و مشخص، از تلفن سانترال استفاده کرد.

۴- کارت کالر آیدی

در صورتی که می خواهید شماره هایی که با شما تماس گرفته اند قابل نمایش باشند

 باید از کارت کالر آیدی استفاده نمایید. این موضوع به این دلیل است 

که اکثر دستگاه های سانترال چنین ویژگی را ندارند.

 به همین دلیل با تهیه کارت کالر آیدی می توان به نمایش شماره پرداخت.

 البته بعضی از دستگاه ها نیز به صورت پیش فرض از چنین قابلیتی برخوردار هستند.

۵- کارت دیزا ( منشی تلفن)

این روزها به جای استفاده از نیروی انسانی به عنوان اپراتور، از منشی تلفن استفاده می گردد.

بدین شکل هزینه های اضافی برای استفاده از نیروی انسانی نیز کاهش پیدا می کند. 

این کارت باعث می شود که وقتی فردی با تلفن موسسه یا مجموعه شما تماس می گیرد،

یک پیغام صوتی را دریافت کند. بدین شکل از داخلی های مختلف مطلع شده

و می تواند به داخلی مورد نظر خود وصل شود. از این طریق میزان رضایت نیز افزایش می یابد

زیرا تعداد تماس های موفق افزایش پیدا خواهد کرد.

از سوی دیگر شرکت یا موسسه نباید حقوق اضافی به تعدادی از نیروهای انسانی بدهد

تا پاسخگوی تماس های تلفنی باشند. بدین شکل هزینه های بکارگیری نیروی انسانی نیز کاهش می یابد 

و باعث صرفه جویی در هزینه ها می‌گردد. وقتی یک مشتری با موسسه تماس می گیرد 

به راحتی و در کوتاه ترین زمان به داخلی مورد نظر وصل می شود. 

بدین شکل زمان کمتری برای انتظار تماس صرف خواهد شد و روند رسیدگی به امور تسریع می شود.

کلام پایانی

در این مطلب به بررسی بهترین کارت سانترال پرداختیم تا با عملکرد آن آشنا شوید. 

بدین شکل می توانید اطلاعات لازم را در این باره کسب کنید

و با آگاهی بیشتری به انتخاب کارت مناسب سانترال بپردازید.

 بدین شکل از امکانات دستگاه سانترال بهره خواهید برد و راندمان کار خود را نیز بهبود می بخشید. 

در صورتی که برای انتخاب بهترین کارت مناسب سانترال تردید دارید بهتر است که با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بدین شکل با قطعیت بهتری می توانید کارت مناسب و کاربردی سانترال را تهیه نمایید.

امتیاز دهید...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *