خدمات سانترال

خدمات سانترال

خدمات سانترال پاناسونیک

تلفن سانترال پاناسونیک به منظور استفاده در مجموعه‌های کاری نظیر ادارات ، سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری، طراحی و روانه بازار می‌شود.

در این مراکز، به هر کارمند یک خط داخلی اختصاص داده می‌شود که از طریق آن، به تمام خطوط شهری مجموعه، دسترسی خواهد داشت.

برای استفاده از این خط داخلی، باید یک تلفن سانترال را به آن متصل کنید.

بعد از نصب و راه‌اندازی یک دستگاه سانترال، مجموعه‌های کاری می‌توانند از خدمات تلفن سانترال پاناسونیک استفاده کنند.

این تلفن‌ها قابلیت‌ها و امکانات فراوانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و اصلی‌ترین دلیل محبوبیت آن‌ها هم دقیقا همین موضوع است.

البته قیمت مناسب، ماندگاری بالا و کاربری آسان نیز از دیگر عواملی هستند که مشتریان را به تلفن‌های سانترال Panasonic علاقمند می‌کنند.

در این مقاله  قصد داریم به بررسی تمام خدمات تلفن سانترال پاناسونیک و انواع مدل‌های مختلف این محصولات بپردازیم.

اگر شما قصد ایجاد یک تحول در کسب و کار خود را دارید، حتما تا پایان با ما همراه باشید


راهنمای خرید سانترال و نگهداری از آن

تلفن سانترال چیست و انواع آن کدامند ؟

خدمات سایت

تلفن سانترال یکی از انواع تلفن‌های ثابت است که توسط شرکت پاناسونیک، طراحی و تولید شده است.

 این دستگاه به صورت مستقیم به خط شهری وصل نمی‌شود (برعکس تلفن‌های معمولی) و در عوض، تنطیمات و بوق خود را از دستگاه سانترال می‌گیرد. 

این تلفن از لحاظ ظاهری، عملکرد، قیمت و کاربری تفاوت‌های زیادی با تلفن‌های آنالوگ دارد.

تلفن سانترال روی صفحه کلید خود علاوه بر کلیدهای شماره‌گیر، از تعدادی کلید عملیاتی مهم برخوردار است که در تلفن‌های آنالوگ، شاهد آن‌ها نیستیم. ترانسفر، هولد، کنفرانس، کلیدهای شماره‌گیر سریع و … برخی از این کلیدها محسوب می‌شوند.

کیفیت صدای HD (همه تلفن‌های سانترال از این ویژگی برخوردار نیستند) یکی دیگر از مهم‌ترین قابلیت‌های تلفن سانترال Panasonic .محسوب می‌شود.

تلفن‌های سانترال پاناسونیک به صورت کلی، به چهار دسته زیر تقسیم می‌شوند
  • تلفن آنالوگ

  • تلفن هیبرید

  • تلفن دیجیتال

  • تلفن تحت شبکه

تلفن آنالوگ 

خدمات سانترال

تلفن آنالوگ پاناسونیک در واقع همان تلفن معمولی است که در منازل مورد استفاده قرار می‌گیرد! 

در صورتی که دستگاه سانترال شما، دارای خروجی آنالوگ باشد، می‌توانید از این تلفن‌ها نیز در مجموعه کاری خود بهره ببرید. 

تلفن آنالوگ از قیمت کمتری نسبت .به سایر مدل‌های سانترال برخوردار است؛ اما در عوض، قابلیت‌ها و کلیدهای عملیاتی را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد.

در صورتی که مرکز تلفن شما از تلفن‌های آنالوگ پشتیبانی می‌کند.

می‌توانید این تلفن‌ها را در اختیار کارمندان ساده و معمولی که تنها نیاز به پاسخ‌دهی به تماس‌ها دارند، قرار دهید.

 این کار باعث صرفه جویی در هزینه‌های شما خواهد شد.

تلفن هیبرید و دیجیتال

خدمات سانترال
خدمات سانترال

تلفن‌های هیبرید و دیجیتال هر دو در مراکز تلفن سخت افزاری پاناسونیک در کنار مراکز سانترال‌های آنالوگ (نظیر سری TES , TEM ، TDA و TDE) مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

این تلفن‌ها از نظر عملکرد، ویژگی‌ها و حتی قیمت، تفاوت آن‌ چنانی با هم ندارند.

مهم‌ترین تفاوت تلفن‌های هیبرید و دیجیتال در این است، که تلفن هیبرید از طریق چهاررشته سیم (دوتا برای دیتا و دوتا برای بوق) به باکس سانترال وصل می‌شود. 

این درحالیست که برای اتصال تلفن دیجیتال به دستگاه سانترال، نیاز به دو رشته سیم (انتقال هم‌زمان دیتا و بوق) دارید.

تلفن تحت شبکه

خد مات سانترال

تلفن‌های تحت شبکه جدیدترین نسل از تلفن‌های سانترال پاناسونیک محسوب می‌شوند.

 این دستگاه‌ها در مراکز تلفن نرم افزاری (سری TDE و NS) مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 و به وسیله کابل LAN (اترنت) به باکس سانترال وصل می‌شوند. 

یک تلفن تحت شبکه، صدا انتقال میدهد.VOIP را از طریق اینترنت و با استفاده از تکنولوژی تلفن‌های تحت شبکه از نظر ظاهری، تفاوت زیادی با مدل‌های دیجیتال و هیبرید ندارند.

 با این‌حال مهم‌ترین نقطه تمایز این دو محصول، در نحوه اتصال آن‌ها به باکس سانترال است. 

البته فراموش نکنید که مدل‌های تحت شبکه از کیفیت صدای HD برخوردار هستند؛ در حالی که در سایر تلفن‌های سانترال، شاهد این موضوع نیستیم.

خرید تلفن سانترال پاناسونیک اصل

فروشگاه جهان ارتباط امید به عنوان نمایندگی معتبر پاناسونیک در ایران در زمینه محصولات مخابراتی، 

بهترین انتخاب برای خرید تلفن‌های سانترال پاناسونیک محسوب می‌شود.

خدمات سانترال 6

 ما در ، تمام مدل‌های تلفن سانترال Panasonic را به صورت کاملا اورجینال و همراه با یک صمانت‌نامه معتبر و 12 ماهه، 

به شما عزیزان عرضه می‌کنیم ، تلفن‌هایی که در جهان ارتباط امید به مشتریان ارائه می‌شوند، 

دارای لیبل یا برچسب اختصاصی Panasonic هستند و این موضوع، اورجینال بودن آن‌ها را کاملا تایید خواهد کرد. 

از طرفی دیگر، ما در قیمت‌گذاری نیز کاملا تحت نظر اتحادیه مخابراتی ایران فعالیت می‌کنیم  و در نتیجه، خیال مشتریان از منصفانه بودن قیمت‌ها نیز آسوده خواهد بود.

در صورتی که در انتخاب یک مدل از تلفن‌های سانترال پاناسونیک تردید دارید، کارشناسان فروش ما به شما کمک خواهند کرد.

 همکاران ما ضمن بررسی دستگاه سانترال و نیازهای مجموعه کاری شما، بهترین مدل از این محصولات را به شما عزیزان پیشنهاد خواهند کرد

بنابراین اگر قصد ایجاد تغییر و تحول در کسب و کار و تجارت خود را دارید، تنها کافیست با ما تماس بگیرید.

 از این‌جا به بعد را به همکاران ما واگذار نمایید؛ زیرا ما از اولین لحظه در کنار شما خواهیم بود.

خدمات سانترال پاناسونیک

 خدمات نصب سانترال پاناسونیک با استفاده از نصاب سانترال خوب مجربو متخصص و ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته و توسط یک تیم متخصص و با تجربه  در این زمینه برای نصب، راه اندازی ، برنامه ریزی و پشتیبانی سانترال انجام می شود . 

خدمات سانترال
خدمات سانترال

تیم فنی و تخصصی جهان ارتباط امید علاوه بر بحث فروش تجهیزات مخابراتی تلفن سانترال  و شبکه و انواع دوربین های مداربسته با بهترین قیمت، 

سعی کرده است تا خدمات نصب  سانترال پاناسونیک تعمیر سانترال برای مرکز تلفن های پاناسونیک و گرنداستریم

 و همچین مرکز تلفن های ویپ voip را به صورت ویژه در زمینه نصب، راه اندازی، برنامه ریزی و پشتیبانی از این تجهیزات به مشتریان ارائه نماید.

بهترین نصاب سانترال تهران و کرج و شهرستانها در بخش فنی جهان ارتباط امید درخواست کنید.

 
 

خدمات سانترال پاناسونیک

در بخش های مختلف خرید، نصب و پشتیبانی آنلاین دستگاه و حتی آموزش می توانید خدمات ویژه و بی نظیری را در زمینه سانترال پاناسونیک و تجهیزات ویپ دریافت نمایید که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

 مشاوره خرید براساس نیاز شما

بسیاری از مشتریان و شرکت هایی که قصد خرید مرکز تلفن سانترال پاناسونیک یا دیگر تجهیزات را دارند ، 

معمولاً اطلاعاتی در مورد دستگاه و یا تجهیزات جانبی ندارند و نمی توانند به خوبی بر طبق نیاز خود اقدام به خرید دستگاه مناسب نمایند. 

به همین دلیل تیم پشتیبانی و مشاوره خرید جهان ارتباط امید به صورت آنلاین و 24 ساعته خدمات ویژه ای را برای مشتریان در این زمینه ارائه می نماید.

اگر هیچ آشنایی با خدمات سانترال پاناسونیک و مدل های مختلف این دستگاه و امکانات آن ها ندارید می توانید از طریق راه هایی ارتباطی با مشاوران ما تماس بگیرید 

و پس از اعلام نیاز خود ، با مشاوره تخصصی که در اختیار شما قرار می گیرد، خرید با کیفیت و البته ارزانی داشته باشید.

 کسانی که به عنوان مشاور پاسخگوی تماس شما هستند، به صورت تخصصی بر روی این دستگاه ها و تجهیزات کار کرده و اطلاعات دقیق و کاملی در اختیار شما قرار می دهند.

 همچنین تیم نویسندگان جهان ارتباط امید در فروشگاه و در صفحه توضیحات هر محصول ،  مطالب مفید و بسیار تخصصی در مورد این محصولات را قرار داده است ، 

تا شما بتوانید در سریع ترین زمان ممکن دستگاه و تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

خدمات سانترال پاناسونیک برای نصب، راه اندازی و برنامه ریزی

بعد از خرید دستگاه، قطعاً مهم ترین دغدغه مشتریان و سازمان ها، اعتماد به یک شرکت معتبر و کاملاً تخصصی برای نصب و برنامه ریزی دستگاه و تجهیزات جانبی آن است. 

جهان ارتباط امید به عنوان نمایندگی معتبر تجهیزات مخابراتی، بهترین و با دانش ترین نیرو های فنی در این زمینه از سراسر کشور جمع آوری نموده است تا بتوانند بهترین خدمات را به شما ارائه کنند.

 استفاده از دانش یک تیم فنی و تخصصی می تواند بهترین گزینه برای کاهش هزینه های نگهداری دستگاه و افزایش طول عمر و راندمان آن باشد. 

در برخی از موارد متأسفانه بسیاری از افراد غیر متخصص در این زمینه اقدام به نصب و برنامه ریزی دستگاه های سانترال می نمایند که این موضوع مشکلات بسیار زیادی را در آینده برای شما به وجود می آورد.

 بعد از خرید مطمئن می توانید درخواست استفاده از خدمات سانترال پاناسونیک نمایید تا تیم فنی و تخصصی جهان ارتباط امید برای راهنمایی و مشاوره بیشتر با شما تماس بگیرد. 

در صورت نیاز، ابتدا بازدید از محیط صورت می گیرد تا همه نیاز ها و محیط نصب دستگاه و تجهیزات با هماهنگی و البته راهنمایی تیم فنی مرکز تعیین شود.

 مهم ترین موضوع در کنار کیفیت خدمات ارائه شده، سرعت بالای این خدمات است که می تواند به شما این امکان را بدهد تا در سریع ترین زمان ممکن، دستگاه را نصب نموده یا مشکلات آن را برطرف نمایید.

 همچنین در صورتی که هر مشکلی در زمینه برنامه ریزی مجدد یا استفاده از تجهیزات جدید  در محیط خود را داشته باشید می توانید از طریق راه های ارتباطی با تیم فنی جهان ارتباط امید در تماس باشید.

پشتیبانی رایگان یک ساله

در صورتی که قصد دارید هیچ مشکلی بعد از نصب و برنامه ریزی برای شما به وجود نیاید و با خیال راحت از امکانات دستگاه خود استفاده نمایید، حتما جهان ارتباط امید را برای انجام این خدمات انتخاب نمایید. پشتیبانی رایگان یک ساله جهان ارتباط امید به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بعد از نصب دستگاه، امکانات جدید را به دستگاه اضافه نمایید.

 این خدمات سانترال پاناسونیک و پشتیبانی آنلاین آن در راستای رضایت شما مشتریان عزیز ارائه می شود تا بتوانید از طریق مدیریت بهتر تماس های خود، کسب و کار خود را گسترش دهید.

 پشتیبانی ویژه خدمات مرکز تلفن سانترال پاناسونیک از طریق اعزام کارشناسان جهان ارتباط امید به محیط یا خدمات از راه دور انجام می شود.

 همچنین شما می توانید از مقاله های آموزشی کاملاً تخصصی که بر طبق نیاز و خواسته های مشتریان بر روی سایت قرار داده می شود، برای برطرف کردن تمامی مشکلات به وجود آمده برای دستگاه سانترال خود استفاده نمایید.

هزینه خدمات سانترال پاناسونیک

با توجه به اینکه جهان ارتباط امید به عنوان نمایندگی رسمی تجهیزات مخابراتی فعالیت می کند، کمترین هزینه را برای خدمات نصب، راه اندازی و برنامه ریزی این دستگاه را در نظر گرفته است.

با توجه به اینکه از نیروی فنی و تخصصی و ابزار و تجهیزات بسیار پیشرفته برای انجام خدمات سانترال پاناسونیک و سیستم های امنیتی استفاده می شود، قطعا با کیفیت ترین خدمات را تجربه می نمایید. به همین دلیل است که قیمت انجام دادن این خدمات با کیفیت بسیار مناسب و اقتصادی بوده  و باعث می شود تا بتوانید از امکاناتی که می خواهید به بهترین شکل ممکن بر روی دستگاه استفاده نمایید.

خدمات تلفن سانترال پاناسونیک

همان‌طور که اشاره شد، اصلی‌ترین دلیل محبوبیت تلفن سانترال پاناسونیک، قابلیت‌ها و امکاناتی است که در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 اکنون وقت آن رسیده که به صورت مفصل به بررسی خدمات تلفن سانترال بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید

کلیدهای شماره‌گیر سریع

بیشتر مدل‌های تلفن سانترال، از کلیدهای شماره گیر سریع برخوردار هستند. این کلیدها معمولا در سمت راست صفحه کلید قرار دارند و کاربران می‌توانند،  قابلیت‌های مختلفی را روی آن‌ها برنامه‌ریزی کنند. شماره‌های داخلی همکاران، خطوط شهری، انتقال تماس، هولد تماس و …  از جمله موارد قابل ذخیره روی کلیدهای شماره‌گیر سریع محسوب می‌شوند.

عملکرد این کلیدها به این صورت است که ابتدا یک شماره داخلی یا هر قابلیت دیگری را روی آن‌ها ذخیره می‌کنید. بعد از آن،  تنها با فشار دادن همان کلید، می‌توانید با شماره ذخیره شده تماس بگیرید. 

تعداد کلیدهای شماره گیر سریع، در مدل‌های مختلف تلفن سانترال پاناسونیک، متفاوت است. کلیدهای قابل برنامه ریزی سبب صرفه جویی در وقت کارمندان و دسترسی آسان‌تر به شماره‌های پرتکرار می‌شوند. 

البته برخی از تلفن‌های پاناسونیک این قابلیت را دارند که با خرید کنسول ویژه، تعداد این کلیدها را به دل‌خواه کاربران افزایش دهند

قابلیت ترانسفر و هولد تماس

روی تمام تلفن‌های سانترال، کلیدهایی برای ترانسفر و هولد تماس، تعبیه شده‌اند. ترانسفر به این معنی است که شما بعد از پاسخ دادن به یک تماس و در صورت نیاز، آن را به یکی دیگر از همکاران خود انتقال دهید.

 به این منظور، کافیست ابتدا کلید TRANSFER را فشار داده و سپس، شماره داخلی مقصد را وارد کنید هولد کردن تماس هم با فشار دادن کلید HOLD در دسترس کاربران قرار دارد. به این ترتیب، 

می‌توانید برای مدت زمان مشخصی، مشتری را پشت خط نگه‌داریذ؛ بدون آن‌که صدای شما را بشنود.

مسدود کردن تماس‌های ورودی

اگر به تلفن‌های سانترال دقت کرده باشید، یک کلید با عنوان “DND” را روی صفحه آن‌ها مشاهده می‌کنید.

 این کلید برای مسدود کردن تمام تماس‌‌های ورودی طراحی شده است. به این ترتیب، می‌توانید در مواقعی مانند استراحت، غذا خوردن، جلسات مهم و … با فشار دادن کلید DND خیال خود را از تماس‌های بی‌موقع، راحت کنید

کیفیت صدای HD تلفن‌های سانترال تحت شبکه

تلفن‌های تحت شبکه بر خلاف تمام تلفن‌های دیگر، از شبکه اینترنت برای انتقال صدا استفاده می‌کنند. 

همین موضوع سبب می‌شود تا کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای داشته باشند. خوشبختانه شرکت پاناسونیک، تلفن‌های IP خود را با کیفیت صدای عالی، به بازار عرضه می‌کند.

بسیاری از تلفن‌های تحت شبکه پاناسونیک از یک کدک صوتی مخصوص استفاده می‌کنند.

که سبب می‌شود حتی در سرعت‌های پایین اینترنت هم کیفیت صدای آن‌ها افت نکند. بنابراین با خیال راحت می‌توانید از این تلفن‌ها در مراکز تلفن نرم افزاری خود استفاده کنید.

قابلیت برقراری کنفرانس

بسیاری از تلفن‌های سانترال پاناسونیک از یک کلید با عنوان (دگمه کنف ) با فشار دادن این کلید، می‌توانید کنفرانس‌های صوتی (حداقل سه طرفه) را راه‌اندازی کنید.

 به این ترتیب امکان مکالمه همزمان با چند نفر از همکاران، یا وارد کردن یک همکار دیگر به تماس با مشتری، در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کنفرانس‌های صوتی علاوه بر صرفه‌جویی در وقت، باعث می‌شوند سرعت انتقال اطلاعات نیز به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا کند. 

در صورتی که تلفن شما از دوربین داخلی برخوردار باشد، می‌توانید از کنفرانس‌های تصویری نیز بهره‌مند شوید.

رایگان شدن تماس‌های داخلی

تلفن‌های سانترال و به طور کلی مرکز تلفن، باعث رایگان شدن تمام تماس‌های داخلی (تماس‌های داخل مجموعه) می‌شود. 

به این ترتیب ، می‌توانید با شماره‌گیری یکی از داخلی‌های دیگر شرکت، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای با او مکالمه کنید. 

این موضوع قطعا منجر به کاهش هزینه‌های کلی کسب و کار شما خواهد شد.

تعمیرات سانترال پاناسونیک

اگر سیستم سانترال منزل یا محل کار شما با مشکل مواجه شده و نیاز به بررسی و ترمیم تخصصی دارد،

 ادامه مقاله را دنبال کنید تا با نحوه تعمیر سانترال پاناسونیک و جزئیات آن آشنا شوید.

 البته تعمیر سانترال حوزه گسترده ای است که از بررسی کامل دستگاه و بخش های مختلف آن تا رفع کامل معایب و ایرادهای عملکردی این دستگاه را شامل می شود.

بسته به مدل تلفن، تعداد خطوط، تنظیمات، ظرفیت و بسیاری موارد دیگر، روند عیب یابی و تعمیر سانترال Panasonic متفاوت است.

 در ادامه نکاتی مطرح می شوند که به شما کمک می کنند مشکلات این دستگاه را به شکل درست و اصولی برطرف کنید.

 با این حال گاهی تعمیر سانترال پاناسونیک نیاز به دخالت تکنسین های این حوزه دارد؛ 

در این صورت تعمیرکاران مجرب ما در نمایندگی پاناسونیک مرکز سخت افزار ایران، خدمات و سرویس های مورد نیاز را به شما ارائه می دهند.

هزینه تعمیر سانترال Panasonic

هزینه تعمیر سانترال پاناسونیک و دیگر برندها به فاکتورهای بسیاری وابسته است.

 اول باید دید که کدام بخش سیستم (تلفن، کابل ها و … ) و به چه شکل و اندازه ای آسیب دیده اند.

 پس از آن می توان به صورت تقریبی تعیین کرد که برای تعمیر سانترال و رفع مشکلات آن باید چقدر هزینه شود.

 معمولا زمانی که نیاز به تعمیر و تعویض قطعات نیست و مسئله با اصلاح تنظیمات برطرف می شود،  تعمیرات سانترال هزینه زیادی ندارد. اما اگر کابل ها یا خود تلفن آسیب جدی دیده باشند، قیمت تعمیر بیشتر خواهد بود.

تعمیرات سانترال پاناسونیک در کدام موارد ضروری است ؟

سانترال بخش های مختلفی دارد که آسیب دیدگی، نصب نادرست یا خرابی هریک از آنها روند کلی سیستم را مختل می کند.

 یکی از رایج ترین مشکلاتی که کاربران سانترال بعضا با آن مواجه می شوند، نویز است. نویز معمولا در اثر اتصال اشتباه کابل ها یا خرابی خط تلفن ایجاد می شود.  با این حال ممکن است گوشی تلفن یا دیگر تجهیزات سخت افزاری ایراد داشته باشند. 

خرابی یا از کار افتادن کارت دیزا هم در کنار مشکلاتی همچون آزاد نشدن خط شهری و آسیب های سخت افزاری مثل شکستن گوشی، خرابی شماره گیر، از کار افتادن بلندگو و … تعمیر سانترال پاناسونیک را ضروری می سازند.

آیا تعمیر سانترال پاناسونیک در محل انجام می شود؟

بله. اساسا تعمیرات سانترال باید در محل نصب آن انجام شود.

 ساختار و نحوه نصب این سیستم به گونه ای است که تعمیر آن باید حتما در محل انجام شود. بنابراین اگر ایرادی در روند کاری سانترال محل کار خود مشاهده کردید، با نمایندگی مجاز پاناسونیک تماس بگیرید.

 همکاران ما در اولین فرصت برای تعمیر سانترال پاناسونیک در محل به آدرس شما آمده و اقدامات لازم را انجام می دهند. 

خدمات تعمیر در محل سانترال با ضمانت نامه معتبر مرکز سخت افزار ایران همراه هستند. و می توانید هرگونه ایراد یا مشکل احتمالی را پیگیری کنید.

خدمات واحد تعمیرات سانترال پاناسونیک

در صورت برخورد با خرابی‌های زیر می‌توانید با مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک تماس بگیرید و راهنمایی ها و مشاوره های لازم را دریافت نمایید. 

در صورت عدم رفع خرابی، می توانید درخواست خود مبنی بر تعمیر در محل سانترال پاناسونیک را ثبت نمایید. 

تا کارشناسان ما پس از انجام هماهنگی های لازم به محل مورد نظر اعزام گردند.

  • ست کردن دستی و بی‌سیم
  • رفع خرابی‌های مرتبط با کلید هوک
  • و تعمیر دیگر اشکالات احتمالی در تلفن ‌های پاناسونیک
  • فروش و تدارک دستگاه ها و لوازم جانبی سانترال پاناسونیک
  • رفع عیوب مربوط به طبقه RF درتلفن‌های بی‌سیم و بررسی معایب 

این بخش تنظیمات و پروگرامینگ، نصب و راه اندازی سانترال پاناسونیک آنالوگ در مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک

تنظیمات و پروگرامینگ، نصب و راه اندازی سانترال پاناسونیک دیجیتال ، ویپ، تلفن گویا ، ضبط مکالمات تلفنی، صندوق صوتی ، 

انتقادات و پیشنهادات در مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک

  • رفع مشکل عدم ارتباط به منشی تلفنی
  • رفع مشکل سفت شدن کلیدهای شماره‌گیر
  • تعمیرات سانترال ، فکس و گوشی تلفن سانترال پاناسونیک
  • رفع مشکل عدم ارتباط گوشی و پایه در مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک
  • رفع مشکل خاموش و روشن شدن دستگاه در مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک
  • سیم کشی یا کابل کشی خطوط تلفن جهت استفاده صحیح و بهینه برای سانترال

 کلام پایانی

راه‌اندازی یک مرکز تلفن و استفاده از تلفن‌های سانترال ، قابلیت‌های فراوانی را در اختیار کسب و کارهای مختلف قرار می‌دهد.  

تلفن‌ها به منظور استفاده در محیط های اداری و تجاری، طراحی و روانه بازار می‌شوند. ‎‌

 با توجه به اهمیت این محصولات برای مجموعه‌های کاری، در این مقاله به بررسی مهم‌ترین خدمات تلفن سانترال پاناسونیک پرداختیم.

در صورتی که همچنان در ارتباط با این تلفن‌ها و مراکز سانترال سؤال یا ابهامی دارید،  حتما با مشاوران جهان ارتباط امید در میان بگذارید تا پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

5/5 - (1 امتیاز)