مقالات

راهنمای خرید دزدگیر اماکن

راهنمای خرید دزدگیر اماکن

آیا تجربه دزدی منزل یا دفتر کار خود را داشته‌اید؟ این اتفاق بسیار، ناخوشایند و دردسر ساز است. اگر به‌دنبال راهی مطمئن برای امنیت منزل، ویلا و مغازه خود هستید، خرید دزدگیر اماکن بهترین گزینه برایتان خواهد بود. حال این سؤال برایتان پیش می‌آید که چه مدل دزدگیری بخرم و کدام بهتر است؟ در ادامه به صورت کامل با راهنمای خرید دزدگیر اماکن شما را آشنا می کنیم و اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار می دهیم.

6 نکته برای خرید دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن یکی از بهترین و مطمئن ترین تجهیزات برای اماکن عمومی است و دربرندهای مختلف تولید می شود.  مشتریانی که می خواهند از این دستگاه برای منزل، داخل ساختمان و انباری استفاده کننند، دزدگیر می تتواند پاسخ گوی مناسبی باشد. برای کارخانه و داخل سوله های کارگاهی علاوه بر دزدگیر اماکن، بهتراست که از چشمی های بیرونی وزنی استفاده کنند. البته قسمت های داخلی اداری نیاز به چشمی وزنی ندارند و باچشمی های داخلی معمولی، می توان امنیت را برقرار کرد.

1. توجه به ویژگی‌های دزدگیر

یکی از نکات راهنمای خرید دزدگیر اماکن این است که یک دزدگیر خوب باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • واکنش سریع به اتفاقات: مهم‌ترین وظیفه دزدگیر اطلاع رسانی است. وقتی اتفاقی در منزل یا محل کار شما می‌افتد دزدگیر باید در کم‌ترین زمان ممکن از طریق تماس یا ارسال نوتیفیکیشن به گوشی شما، شما را از خطر پیش آمده باخبر سازد.
  • تشخیص درست: تشخیص دقیق از جمله ویژگی‌های یک دزدگیر خوب است. توصیه این است که دزدگیری بخرید که بی دلیل آژیر نزند و خطا نداشته باشد. چون در این صورت هم آسیب‌های روانی مانند اضطراب و استرس برای شما خواهد داشت و هم باعث عدم اعتماد شما به دزدگیر می‌شود.
  • نصب ساده: دزدگیر بیسیم به راحتی و بدون نیاز به سیم کشی قابل نصب و بهره برداری است و نصب آن نیاز به نصاب متخصص ندارد.
  • جابجایی راحت دزدگیر: با خرید دزدگیرهای بیسیم در صورت جابه جایی مکان به راحتی می‌توانید آن را به مکان جدید انتقال دهید و نیازی به جمع آوری سیم‌کشی‌های پیچیده نیست.
  • تامین و نگهداری دزدگیر: دزدگیری بخرید که سالیان سال بدون مشکل و به درستی کار کند و اگر زمانی از تنظیم خارج شد خودتان به راحتی و کمترین زمان بتوانید آن را تنظیم و مشکل را حل کنید.

2. توجه به مکان نصب

پیش از خرید هر کدام از انواع دزدگیر اماکن باید دقت کنید که آن دزدگیر با محیط مورد استفاده تناسب داشته باشد. به‌عنوان مثال اگر مکانی که قصد دارید، برای آن دزدگیر خریداری نمایید، امکان سیم‌کشی وجود ندارد، از دزدگیرهای بی‌سیم استفاده کنید. از طرف دیگر اگر در مکان مورد نظر شما اپراتور تلفن همراه آنتن نداشته باشد، باید از دزدگیر‌هایی اماکن با خط ثابت استفاده نمایید.

3. مدل دزدگیر

نکته دیگری که در راهنمای خرید دزدگیر اماکن حائز اهمیت است، مدل دزدگیر است. در حین خرید باید توجه داشته باشید که مدل انتخابی شما چه قابلیت‌هایی دارد و کدام سنسور ها را پشتیبانی می‌کند. به‌عنوان مثال اگر حیوانات خانگی دارید، باید دزدگیری انتخاب کنید که از سنسور وزنی پشتیبانی کند.

4. مارک دزدگیر

دزدگیر های اماکن توسط برند های معروف زیادی تولید و عرضه شده‌اند. نکته‌ای که حین خرید دزدگیر اماکن باید به آن توجه کنید، این است که دزدگیر انتخابی شما ساخت کدام برند می‌باشد. در ادامه پرفروش‌ترین برندهای تولیدکننده این محصول را معرفی خواهیم کرد، تا هنگام خرید آگاهانه‌تر تصمیم بگیرید.

  • برند فایروال: برند فایروال یکی از معروف‌ترین برند‌هایی اسن که در زمینه تولید دزدگیر اماکن فعالیت دارد. به‌جرئت می‌توان گفت، دزدگیر f10 که پیشرفته‌ترین مدل دزدگیر حال حاضر این شرکت است، جز پرفروش ترین دستگاه های حفاظتی داخل ایران می‌باشد.
  • برند کلاسیک: کمپانی دیگری که در عرصه تولید دزدگیر اماکن قدرتمند ظاهر شده است، برند کلاسیک است. تنوع محصولات تولیدی این کمپانی بسیار بالاست و به همین خاطر دست شما در انتخاب بهترین دزدگیر منزل و اماکن باز می باشد.
  • برند پارادوکس: اگر به دنبال یک برند خارجی برای خرید دزدگیر اماکن هستید، پیشنهاد ما به شما برند کانادایی پارادوکس است. دزدگیر های که توسط این کمپانی تولید می‌گردند، به سراسر دنیا ازجمله ایران صادر می‌شوند. نکته مثبت این است که این محصولات در ایران هم خدمات پس از فروش قابل قبولی دارد.

5. قیمت دزدگیر اماکن

همه ما قبل از خرید هر وسیله‌ای به بررسی قیمت آن می‌پردازیم. بی‌شک برای خرید دزدگیر اماکن هم باید قیمت آن را بررسی کرد. مارک و برند دزدگیر، مدل دزدگیر، میزان قابلیت‌های دزدگیر، نوع لوازم جانبی دزدگیر، میزان گارانتی دزدگیر و… عواملی هستند که بر قیمت دزدگیر اماکن تاثیر گذارند. چنانچه به دنبال قیمت دقیق دزدگیر اماکن هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان مجموعه جهان ارتباط امید تماس برقرار نمایید و از میزان قیمت‌ها و مشخصات دزدگیرها اطلاع یابید.

6. پشتیبانی و خدمات پس از فروش

نکته مهم دیگری که لازم است، در راهنمای خرید دزدگیر اماکن به آن پرداخته شود، این است که بررسی کنید که فروشگاهی که قصد دارید، از آن دزدگیر اماکن بخرید، خدمات پس از فروش و پشتیبانی قوی دارد یا خیر.

انواع دزدگیر اماکن

انواع دزدگیر اماکن

دزدگیر های اماکن انواع مختلفی دارد و همین مسئله می‌تواند، باعث سر‌در‌گمی در حین خرید شود. به همین خاطر ما در  راهنمای خرید دزدگیر اماکن به بررسی انواع این دزدگیرها می‌پردازیم.

1. دزدگیر اماکن سیمی

دزدگیر سیمی اولین و ساده‌ترین نوع دزدگیر اماکن است. برای استفاده از این دزدگیر، باید سیم‌کشی کرد و کابل را به یک پنل مرکزی متصل نمود.

دزدگیر های سیمی انواع مختلفی دارند. برخی از آن‌ها در صورت احساس خطر هشدار از طریق سیم‌ها به سیستم مرکزی ارسال می‌شود و آژیر به صدا در‌می‌آید. نوع دیگری از دزدگیرهای سیمی هستند که سیستم دزدگیر به یک تلفن ثابت و یا یک سیم کارت متصل شده علاوه بر به صدا‌در‌أمدن آژیر، به صاحب مکان اخطار صوتی یا پیام متنی ارسال می‌کند.

مزایای دزدگیر سیمی

  • به سختی از کار می‌افتند و امکان هک‌کردن آن‌ها نسبت به انواع وایرلس، درصد پایین‌تری دارد.
  • پس از نصب، معمولا به تعمیر و نگهداری نیاز ندارند.
  • قابل اعتماد هستند.

معایب دزدگیر سیمی

  • برای نصب این نوع دزدگیر باید حتما از یک نصاب حرفه‌ای و متخصص کمک بگیرید.
  • هزینه نصب بالایی دارند.

2. دزدگیر بی سیم

در ساختار دزدگیرهای بی‌سیم کابل یا سیم اتصالی وجود ندارد و دزدگیر به کمک اتصال به اینترنت کار می‌کند. همچنین از امنیت بیشتری نسبت به نوع سیمی آن برخوردار است.

مزایای دزدگیر بی‌سیم

  • ظاهر زیبا و نصب تمیز و بدون سیم‌کشی
  • کاهش هزینه نصب و خرید تجهیزات سیم‌کشی
  • امنیت بالا
  • کنترل از راه دور توسط گوشی
  • قابلیت جابه‌جایی پس از نقل مکان

معایب دزدگیر بی‌سیم

  • محدودیت در سنسورها
  • به دلیل اختلالات مخابراتی و نویزهای محیط ممکن است کار دزدگیر با مشکل مواجه شود.
  • در صورت نبودن اعضای خانه ممکن‌است چشمی بی‌سیم خاموش شود.
  • در فضاهای پرتردد مصرف باتری دزدگیر بالاتر می‌رود.

3. دزدگیر اماکن سیم کارتی به همراه مزایا و معایب

یکی از جدیدترین و مدرن ترین انواع دزدگیر، دزدگیر سیم کارتی است. در این نوع دزدگیر نیاز به خط تلفن ثابت نیست و از سیم کارت برای هشدار دادن استفاده می‌کنند و به همین دلیل، قطع کردن آن‌ها توسط سارقین کار ساده‌ای نیست. این نوع دزدگیرها در صورت لزوم می‌توانند با شماره‌های ذخیره شده در خود تماس بگیرند.

مزایای دزدگیر سیم‌کارتی

  • به سادگی مختل نمی‌شوند.
  • از طریق تماس، SMS و … به شما هشدار می‌دهند.
  • نسبت به سایر مدل‌ها (به غیر از دزدگیرهای تحت شبکه) پیشرفته‌تر بوده و طرفداران بیشتری دارند.
  • دارای قابلیت‌هایی مانند اعلام قطع برق دزدگیر، کنترل دزدگیر از راه دور و از طریق SMS و نرم‌افزار مخصوص، اعلام تمام شدن باتری چشمی دستگاه

معایب دزدگیر سیم‌کارتی

  • قیمت آن‌ها کمی بالاست اما با توجه به ویژگی‌های این نوع دزدگیر میتوان گفت ارزشش را دارد.

4. دزدگیر اماکن با تلفن ثابت به همراه مزایا و معایب

نحوه کار این نوع دزدگیر این گونه است که به سیم تلفن وصل شده و در صورت نیاز با شماره‌هایی که از قبل برای آن در نظر گرفته‌اید تماس می‌گیرد.

 مزایای انواع دزدگیر متصل به خط ثابت

  • هشدار خودکار و تلفنی با شما و پلیس
  • استفاده از تکنولوژی پیشرفته

معایب انواع دزدگیر متصل به خط ثابت

  • اگر سارقین کابل تلفن را قطع کنند این نوع دزدگیر کاملا بی‌استفاده می‌شود. به همین دلیل بهتر است نصاب دزدگیر کابل را از دسترس خارج کند.

کاربرد دزدگیر اماکن چیست؟

کاربرد دزدگیر اماکن

موارد استفاده از دزدگیر اماکن به شرح زیر است:

  • مناطق صنعتی مانند ادارات، انبارها و کارخانه ها
  • منازل مسکونی و گاراژ
  • اماکن تجارتی از جمله مغازه ها، رستوران ها و هتل ها
  • تجهیزات ذخیره سازی

اهمیت استفاده از دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن قابلیت‌ها و مزایایی دارد که هر کسی را ترغیب می‌کند تا از آن برای منزل، ویلا یا دفتر کار خود استفاده کند. این قابلیت‌ها به شرح زیر است:

از سرقت جلوگیری می‌کند

دزدگیر های اماکن به سنسورهایی مجهز شده‌اند، که بسیار حساس هستند و بلافاصله شروع به هشدار می‌نماید. به این ترتیب سارقین پیش از شروع به کار پا‌به‌فرار می‌گذارند. از طرف دیگر سارقین هستند که وقتی دزدگیری در ساختمانی مشاهده می‌کنند، دست از کار می‌کشند. با این حساب استفاده از دزدگیرهای اماکن از سرقت جلوگیری می‌کند.

پیامک هشدار ارسال می‌کند

یکی از مهم‌ترین مزایایی که دزدگیر های اماکن جدید نسبت به دزدگیر های ابتدایی داشتند، این است که در زمان سرقت به صاحب مغازه یا منزل پیامک هشدار ارسال می‌کند.

به سیستم حفاظت متصل است

دیگر قابلیتی که دزدگیر های اماکن دارند، این است که به سیستم‌های حفاظتی متصل هستند. به این ترتیب در صورت به‌صدا در‌آمدن آلارم ماموران می‌توانند، خود را فورا به آن مکان برسانند. چنین مزیتی برای بانک‌ها، صرافی‌ها و طلا فروشی ها کارآمد‌تر است.

خرید بهترین دزدگیر برای اماکن و منزل از مجموعه جهان ارتباط امید

در این مطلب نکاتی بیان شد که به کمک آن می توانید در هنگام خرید دزدگیر اماکن بهترین گزینه را انتخاب نمایید. اگر مایل هستید، اطلاعات بیشتری در مورد راهنمای خرید دزدگیر منزل داشته باشید پیشنهاد میکنم از طریق شماره های درج شده در سایت(02186028490) با کارشناسان جهان ارتباط امید در تماس باشید. فروشگاه جهان ارتباط امید مفتخر است که با سابقه 15 ساله درزمینه تهیه فروش ، اجراء و نگهداری سیستم حفاظت امنیتی ، نظارت تصویری درخدمت مشتریان عزیز باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *