Categoriesمقالات

سانترال پاناسونیک

سانترال پاناسونیک
  • سانترال پاناسونیک

حال می خواهیم شما را با سانترال پاناسونیک و مزیت های آن آشنا کنیم

 بطور کلی سانترال به دستگاه یا سروری که ارتباط بین همکاران را برقرار می سازد

و باعث بهبود روند کاری شرکت می شود، سانترال یا مرکز تلفن گفته می شود.

 در واقع از مواردی که باعث شده انواع کسب و کارها در مقیاس های مختلف از امکانات سانترال بهره ببرند :

  • افزایش روزافزون استارت آپ ها
  • فروشگاه های اینترنتی
  • تسریع در هماهنگی ها
  • بازدهی بهتر

و… می باشد.

انواع سانترال پاناسونیک

 دستگاه های سانترال پاناسونیک را می توان به دو دسته ی کم ظرفیت و پرظرفیت تقسیم کرد.

بطور خلاصه میتوان گفت که دو دسته ای که به شرکت های بزرگ و کوچک 

اجازه ی انتخاب بهتر سانترال متناسب با ظرفیت و  هزینه را می دهد .

دستگاه سانترال پاناسونیک مدل KX-TES824BX

استفاده از سانترال مزیت های بسیار زیادی دارد و باعث ارتباط بهتر بین مشتریان و صاحبان کسب و کار 

و واحد های فروش می شود. سانترال TES824 در دسته سانترال های کم ظرفیت شرکت پاناسونیک قرار می گیرد.

 این محصول می تواند به راحتی برای محیط های کوچک یا شرکت های نوپا مورد استفاده قرار گرفته 

و از آن برای پاسخگویی بهتر به نیاز های مختلف شرکت استفاده نمود. 

اگر بعد از بررسی قیمت سانترال 824 به امکانات مناسبی که به وسیله این دستگاه برای شرکت ها 

و محیط های اداری مختلف نگاهی بیندازید به راحتی متوجه می شوید 

که این دستگاه سانترال از نظر قیمت بسیار محصول به صرفه ای است که 

می تواند کارایی بالایی در انجام امور ارتباطی مختلف داشته باشد

مشخصات دستگاه سانترال پاناسونیک مدل  KX-TES824B

        حداکثر ظرفیت خطوط شهری :8

        تعداد خطوط داخلی 8عدد

        تعداد خطوط شهری 3عدد

        تعداد پورت RJ45; 12   

        حداکثر تعداد پورت 8 به۲۴ عدد

        پورت شبکه LAN

        RJ-۴۵ ۱۰/۱۰۰ مگابیت بر ثانیه

        نوع نصب دیواری (Wall Mount)

        پورت USB یک عدد

        نوع رابط 30-پین

 

        حداکثر ظرفیت خطوط داخلی 24

سانترال پاناسونیک مدل KX-TES824

Panasonic KX-TES824 Telephone System

مشخصات فنی

        ظرفیت اولیه 3خط

        ظرفیت خطوط شهری 3 خط

        ظرفیت خطوط داخلی 24 خط

مزایا سانترال پاناسونیک مدل KX-TES824

Panasonic KX-TES824 Telephone System

        برنامه ریزی از راه دور با مودم

        نصب و برنامه ریزی آسان از طریق USB

        کیفیت بالای قطعات و پایدار کامل

        استفاده از دربازکن و آیفون

        3 خط شهری و 8 خط داخلی

        قابل توسعه تا 8 شهری و 24 داخلی

        داخلی های اپراتور اتوماتیک

        قابلیت راه اندازی خطوط شهری آنالوگ و خطوط داخلی هایبرید پاناسونیک و آنالوگ (تلفن های رومیزی و بیسیم)

 

        استفاده از قابلیت تلفن گویا

سانترال پاناسونیک کم ظرفیت و مزیت آن

 

یکی از بهترین گزینه ها برای شرکت ها با مقیاس کم بهره مندی از سانترال کم ظرفیت است

 و سانترال کم ظرفیت  امروزه به دسته تقسیم می شود. دسته ی اول امکان اتصال ۳ خط شهری

و دسته ی دوم ۶ خط شهری را دارد. همچنین به ترتیب تا ۸ و ۱۶ خط داخلی را پشتیبانی می کنند.

 استفاده از سانترال کم ظرفیت علاوه بر کاهش هزینه های  خطوط مخابراتی در واقع

تسریع و بهبود دهنده بخش مدیریتی یک شرکت را نیز شامل می شود.

سانترال پر ظرفیت پاناسونیک و قابلیت های آن

 

از دیگر سانترال های پرکاربرد در شرکت های بزرگ و سازمان های دولتی، سانترال پر ظرفیت است.

این مورد امکان پشت خط ماندن چندین کاربر رو به شما می دهد.

 نکته مهم و قابل توجه در بحث مدیریت تماس های ورودی اینکه حداقل خطوط تلفنی ورودی

 به سانترال پر ظرفیت ۹۶ و حداکثر آن ۶۴۰ است.

تلفن سانترال پاناسونیک آنالوگ و مزیت آن

تلفن سانترال آنالوگ امروزه از کاربرد بسیار خوبی برخوردارند از جمله اینکه قابلیت نمایش کالر آی دی را دارا هستند

 . بطور خلاصه این تلفن به کمک یک زوج سیم به سانترال ارتباط داده می شود 

و قیمت کمتری نسبت به مدل های پیشرفته دارد. تلفن سانترال آنالوگ نمونه هایی از تلفن سانترال مانند

 تلفن های:

 

TS580 ، TS500  پاناسونیک هستند. 

استفاده از سانترال چه مزیت هایی دارد ؟

استفاده از سانترال مزیت های بسیار زیادی دارد و باعث ارتباط بهتر بین مشتریان

 و صاحبان کسب و کار و واحد های فروش می شود. 

بطور کلی از مزیت های سانترال می توان به مواردی زیر ازجمله :

  • امکان برقرای ارتباط داخلی بصورت رایگان و سریع
  • بهبود ارتباط میان مشتریان و واحد های فروش و اپراتورها
  • امکان ضبط و پیگیری کلیه تماس های دریافتی
  • کاهش چشمگیر هزینه
  • های خطوط مخابراتی در سایر بخش ها
  • قابلیت انتظار چندین نفر پشت هر خط
  • نظارت و کنترل  بهتر بر خطوط

 

راه اندازی اپراتور خودکار یا منشی تلفنی در سانترال پاناسونیک

از دیگر مزیت های بسیار خوب سانترال پاناسونیک وجود منشی اتوماتیک  یا همان تلفن گویا است

 و این بخش روابط  بین بخش ها و امکان تسریع در تماس با بخش های داخلی را بسیار بهبود می بخشد.

 

در واقع  یکی از بخش های که قبلا در شرکت ها بسیار اهمیت داشتن برخورداری از افرادی بود که 

تماس ها را به مقصد  انتقال می دادند اما حالا این کار توسط سانترال و قابلیت منشی تلفنی انجام می شود 

به اینصورت که وقتی شخصی با شرکت تماس میگیرد پیغام گویا پخش می شود . پیغام گویا باعث می شود 

ابتدا فرد با قسمت مربوطه آشنا شود و شخص با استفاده کدهایی که در پیغام گویا اعلام شده 

به واحد مورد نظر خود متصل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.