مقالات

نرم افزار دوربین مداربسته

نرم افزار دوربین مداربسته

در این مطلب قصد داریم شما را با انواع نرم افزار دوربین مداربسته آشنا کنیم.  همان طور که  میدانید یکی از بهترین کاربرد های این،نرم افزارها کنترل از راه دور می باشد و بطور کلی مشاهد تصاویر ،مدیریت  دسترسی را  برای کاربران فراهم می سازد و این به نوعی باعث افزایش امنیت می شود.

نرم افزار دوربین مداربسته  iVMS-4500

یکی از بهترین نرم افزار های دوربین مداربسته نرم افزار iVMS-4500 می باشد

و بنا به کارایی و بسیار خوبی که دارد امروزه رضایت بسیاری از کاربران به به خود جلب کرده است.

این نرم افزار یکی از نرم افزارهای انتقال تصویر دوربین مداربسته برای اندروید است

که در تلفن همراه با سیستم عامل اندروید (نسخه 4.0 یا بالاتر) مورد استفاده قرار می گیرد.

از مزیت های این نرم افزار می توان به حجم مناسب  سهولت استفاده برای کاربران اشاره کرد.

عملکرد نرم افزار iVMS-4500 چگونه است ؟

 این نرم افزار عملکرد بسیار مطلوبی دارد بطور خلاصه 

برای نظارت از راه دور بکار گرفته می شود و عملکرد آن:

  • پخش فایل های ضبط شده
  • مدیریت تصاویر
  • کنترل خروجی زنگ هشدار
  • پخش زنده از دستگاه DVR و NVR
  • کنترل دوربین تحت شبکه
  • کنترل دوربین PTZ  می باشد.

نکته

 از جمله سوالات متداول اغلب کاربران نحوه اتصال به این نرم افزار می باشد و شما می توانید حتی با استفاده از وای Wifi در هر کجا که هستید به دوربین های مدار بسته وصل شوید و امنیت و سایر موارد مدیریت را در هر زمان رصد نمایید.

کیفیت تصاویر در هنگام پخش به چه عاملی بستگی دارد؟

در واقع کیفیت تصاویر می توانید به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد ولی یکی از موارد بسیار مهم سرعت اینترنت می باشد و  پخش زنده رابطه مستقیمی با سرعت اینترنت و عملکرد گوشی موبایل دارد.اگر در طول وصل شدن به دوربین مدار بسته کیفیت پخش مطلوب نیست  می توانید :

  • رزولوشن
  • فریم ریت
  • بیت ریت دوربین را پایین تر بیاورید.

نرم افزار دوربین مداربسته  Hik-connect

نرم افزار برنامه Hik-connect نیز مانند نرفزار نرم افزار iVMS-4500  بسیار مطلوب و پرطرفدار می باشد بطور خلاصه نرم افزار یک نوع سرویس محسوب میشود که هایک ویژن آن را ارائه کرده است و با استفاده آن می توان در،هر زمان و مکان تنها با متصل شدن به اینترنت   تصاویر مداربسته را به صورت زنده و یا بازپخش مشاهده نمایید. یکی از مزیت های بسیار خوب این نرم افزار اطلاع،رسانی در مواقع آلارم می باشد و هنگامی که که آلارم سیستم شما به صدا در می آید این برنامه به وسیله نوتیفیکیشن به شما اطلاع رسانی می کند و این باعث می شود سطح امنیت و مدیریت داده بالاتر رود.

برنامه Hik-connect چه ویژگی دارد ؟

نرم افزار برنامه Hik-connect ویژگی های بسیار مطلوبی دارد و این ویژگی ها باعث شده علاوه بر رضایتمندی کاربران سطح مدیریت نیز بسیار بالاتر رود و از جمله می توان به موارد زیر اشاره  کرد:

  • امکان مانیتورینگ زنده
  • استفاده از قابلیت صدای دوطرفه
  • اعلان هشدار
  • لاگین به واسطه اثر انگشت

و … اشاره کرد.

نرم افزار دوربین مداربسته HiLookVision

نرم افزار HiLookVision معمولا در انواع پروژه های نظارتی و امنیتی مورد استفاده قرار میگیرد در دوربین هایلوک یک نرم افزار چندکاره است که برای دوربین های تحت شبکه، دستگاه‌های DVR ،NVR، دستگاه های دیکودر و انکودر و … مورد استفاده قرار می گیرد. نکته قابل توجه اینکه از قابلیت های ویژه این نرم افزار می توان به  پخش زنده با سطح کیفیت مناسب ، ضبط تصاویر مداربسته به صورت دوره های زمانی مشخص  و امکان جستجو و بازپخش تصاویر از راه دور، بک آپ گیری از فایل ها و … اشاره نمود و این ویژگی ها باعث شده که با  وجود نرم  افزار های جدید این نرم افزتر هنوز کارایی  و طرفداران خاص خود را داشته باشد.

نرم افزار HiLookVision  چگونه نیاز کاربران را فراهم می کند ؟

نرم افزار انتقال تصویر هایلوک با ساختار انعطاف پذیر و رابط کاربری یوزر فرندلی خود در واقع با کیفیت بسیار خوب توانسته است رضایتمندی اغلب کاربران را با خود داشته باشد و امروزه در انواع پروژه های نظارتی  و در سطوح و مقیاس های متنوع  مورد استفاده قرار میگیرد.

نرم افزار دوربین مداربسته Reolink

نرم افزار Reolink از دوربین های تحت شبکه پشتیبانی می کند و از ویژگی های خوب اینکه شما می توانید با این نرم افزار به 16 دوربین متصل شوید و با رابط کاربری ساده و مطلوبی که دارد می تواند نیاز اغلب کاربران را فراهم سازد. نکته مهم و قابل توجه اینکه شما می توانید تصاویر مداربسته را بر روی گوشی موبایل ذخیره نمایید. لازم به ذکر است که نرم افزار رئولینک تنها از دوربین‌های مداربسته تحت شبکه و دستگاه NVR این برند پشتیبانی می کند.

نرم افزار Reolink چه  امکاناتی دارد را دارد ؟

امکان کنترل دوربین های اسپیددام

دریافت آلارم تشخیص حرکت

امکان مشاهده تصاویر ضبط شده بر روی کارت حافظه دوربین

امکان مشاهده دوربین مداربسته روی موبایل

نکته مهم

شرکت داهوا یکی از شرکت های مطرح دوربین مداربسته است که با استفاده از محصولات بسیار خوب در سطوح کیفیت متفاوت  که مشتریان زیادی در سراسر دنیا به خود جذب نموده است. بطور کلی شرکت داهوا برای مشاهده و مدیریت تصاویر دوربین های مداربسته بر روی گوشی ، نرم افزار Smart PSS را ارائه نموده است و این نرم افزار  می تواند واسط مناسبی برای امنیت و مدیریت پروژه های شما به حساب بیاید و امکان نظارت بر تصاویر زنده و ضبط شده دوربین‌های داهوا میسر خواهد بود.

شرکت جهان ارتباط امید نماینده رسمی محصولات داهوا در ابران است و کلیه محصولات و خدمات خود را با ضمانت و گارانتی معتبر به مشتریان خود ارائه می دهد .

امتیاز دهید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *