مقالات

خریدار سانترال دست دوم

خریدار سانترال دست دوم

آیا شما هم به دنبال راهی برای فروش سانترال دست دوم خود به قیمت منصفانه هستید؟ جهان ارتباط امید، بهترین خریدار سانترال دست دوم است. این مجموعه بهترین قیمت را برای خرید به شما پیشنهاد می دهد و با تسویه نقدی و فوری می توان با خیالی آسوده به آن اعتماد کرد.

جهان ارتباط امید بهترین خریدار سانترال دست دوم

شاید برای شما این سؤال پیش آمده باشد که چرا جهان ارتباط امید به عنوان بهترین خریدار سانترال کارکرده و برترین مرکز خرید و فروش سانترال در تهران و حتی نصب سانترال شناخته می شود؟

مجموعه جهان ارتباط امید، با ارائه خدمات متمایز و منحصر بفرد زیر به بهترین خریدار سانترال کارکرده تهران تبدیل شده است:

1. داشتن تمامی مجوزهای لازم:

مجموعه جهان ارتباط امید به عنوان بهترین مرکز خرید سانترال دست دوم در تهران تمامی مجوزهای لازم، از جمله مجوز رسمی از اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و نماد اعتماد الکترونیکی را اخذ نموده است. اخذ این مجوز‌ها نشان دهنده‌ی پایبندی به اصول اخلاق تجارت و حفظ حقوق مشتریان است.

2. ارسال کارشناس مجرب به محل مدنظر شما:

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این مجموعه، ارسال کارشناس مجرب به محل شما برای بررسی سانترال دست دوم و تعیین قیمت دقیق آن است‌. پس شما به همین سادگی و بدون نیاز به مراجعه حضوری می‌توانید سانترال قدیمی خود را با بهترین قیمت بفروشید و برای خرید یک دستگاه جدید، آماده شوید.

3. بررسی ظاهری و بدنه سانترال شما:

کارشناسان مجرب جهان ارتباط امید با دقت ظاهر و بدنه دستگاه را بررسی می‌کنند تا از وجود یا عدم وجود مواردی نظیر: خط و خش، شکستگی، ضربه، تورفتگی یا برآمدگی، آثار چسب،  آثار تعمیر یا بازشدن پیچ، اطمینان حاصل کنند.

4. تست سانترال دست دوم و کارکرده شما:

جهان ارتباط امید، خریدار سانترال استوک در محل، با اجرای تست‌های دقیق، عملکرد و کیفیت سانترال دست دوم شما را ارزیابی می‌کند.

5. بررسی دقیق و استخراج مشخصات فنی:

کارشناسان جهان ارتباط امید برای تعیین قیمت منصفانه به بررسی دقیق و استخراج مشخصات فنی دستگاه می‌پردازند.

6. تعیین قیمت بر اساس خصوصیات:

با بررسی خصوصیات فنی و ظاهری سانترال شما، قیمت منصفانه  توسط کارشناسان مجرب و منصف جهان ارتباط امید تعیین می‌شود. این فرآیند با توجه به وضعیت و ویژگی‌های هر دستگاه به صورت شخصی‌سازی شده و منصفانه انجام می‌شود.

7. پرداخت مبلغ و تسویه آنی:

پرداخت و تسویه فوری مبلغ سانترال دست دوم، از دیگر ویژگی‌های این مجموعه است.

8. ارائه فاکتور رسمی:

از آن‌جایی که شرکت جهان ارتباط امید به صورت رسمی ثبت شده است، می‌تواند یک فاکتور رسمی و قابل اعتماد صادر کند. این فاکتور شما را از اعتبار و قانونی بودن معامله  مطمئن می سازد.

توجه داشته باشید که مجموعه‌ها و شرکت‌های ثبت نشده، از ارائه فاکتور رسمی خودداری خواهند کرد.

آیا مجموعه جهان ارتباط امید خریدار سانترال خراب هم است؟

خریدار سانترال استوک

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم بله، این مجموعه سانترال خراب شما را به شرط تمیزی ظاهر  از شما خریداری می‌کند.‌ برای فروش سانترال خراب لازم است مشخصات و شرایط خرابی را به طور دقیق در اختیار خریدار سانترال دست دوم یعنی مجموعه جهان ارتباط امید قرار دهید.

مراحل و نحوه فروش سانترال دست دوم

شما همراهان عزیز در صورتیکه قصد فروش سانترال کارکرده و یا استوک خود را دارید به دو روش میتوانید اقدام نمایید.

روش اول: با مجموعه جهان ارتباط امید تماس بگیرید 02186028490 و درخواست اعزام کارشناس به محل خود جهت بررسی دستگاه و قیمت گذاری داشته باشید. در این مرحله باید یک آدرس معتبر (حتما منزل یا محل کار) و شماره تلفن ثابت ارائه دهید، تا کارشناسان برای بررسی دستگاه شما، در محل مذکور حضور یابند.

وقتی کارشناس در محل شما حاضر می‌شود مدارک هویتی او را چک کنید و هچنین کارت شناسایی خود به همراه مدارک قابل قبول دستگاه مانند جعبه و کارتن و یا فاکتور خرید معتبر را به کارشناس ارائه دهید. برای کاهش ریسک خرید و فروش سانترال کارکرده حتما این موارد را انجام دهید.

کارشناس پس از انجام تست های لازم، قیمت دقیق و نهایی سانترال دست دوم شما را مشخص و اعلام می کند و در صورت توافق طرفین معامله انجام می‌شود.

روش دوم:

ابتدا برند و مشخصات فنی و تصاویر و یا فیلم سانترال خود را برای ما ارسال کنید. تا ما قیمت سانترال شما را به صورت حدودی اعلام کنیم.

سپس میتوانید دستگاه خود را به محل شرکت به نشانی تهران، انتهای خیابان مطهری، خیابان پلیس، کوچه قصر، پلاک 2 بیاورید و یا آن را از طریق پست ارسال کنید. پس از انجام تست های لازم قیمت دقیق و نهایی سانترال دست دوم شما مشخص و اعلام می گردد. و در صورت توافق طرفین معامله انجام می‌شود.

خدمات فروشگاه جهان ارتباط امید

مجموعه جهان ارتباط امید با مجوز رسمی از اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی تهران و با بیش از 15سال سابقه ، پیشرو در ارائه خدمات زیر به شما مشتریان محترم می باشد:

  • کلیه خدمات سانترال و استوک از جمله نصب و تعمیرات
  • خرید سانترال دست دوم و سانترال استوک و کارکرده
  • فروش سانترال دست دوم با منصفانه ترین قیمت
  • قیمت گذاری سانترال دست دوم شما
  • ارائه مشاوره برای خرید سانترال دست دوم
  • فروش اقساطی سانترال کارکرده
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *