مقالات

بهترین دوربین مداربسته خانگی

بهترین دوربین مداربسته خانگی

برای انتخاب بهترین دوربین مدار بسته خانگی باید موارد مختلفی را مانند وضوح تصویر، دید در شب، کیفیت صدا و... مورد بررسی قرار دهیم. از جمله بهترین دوربین مداربسته های خانگی می توان به برند های داهوو Ring Stick Up Cam Battery و ... اشاره کرد. در ادامه به معرفی بهترین دوربین مداربسته خانگی می پردازیم و دلایل انتخاب آن ها را به شما خواهیم گفت.

9 تا از بهترین دوربین مداربسته های خانگی

1. دوربین مداربسته داهوا مدل HDW1200EMPA

بهترین دوربین مداربسته خانگی دوربین مداربسته داهوا مدل HDW1200EMPA

این مدل از دوربین مداربسته داهو را می توان به سقف متصل کرد و به دلیل جنس بدنه یکی از پر طرفدار ترین مدل ها برای نصب در منازل و ادارات به شمار می رود. از مشخصات این دوربین مداربسته خانگی می توان به بازپخش تصویر با فریم ۲۵ ریت، لنز فیکس با زاویه دید ۳٫۶٫، پخش تصاویر با وضوح HD و SD اشاره کرد. 

2. دوربین مداربسته داهوا مدل 1200dp

دوربین مداربسته داهوا مدل 1200dp

این مدل از دوربین مدار بسته های برند داهو، به دلیل قیمت دوربین مداربسته به صرفه و قابلیت های ویژه، فروش بسیاری را برای منازل و آپارتمان ها ثبت کرده است.

از ویژگی های دوربین مداربسته داهوا مدل 1200dp می توان به بهره گیری از تکنولوژی HDCVI، رزولوشن 4M/4K با فناوری PoC، رزولوشن تصاویر 2 مگا پیکسلی، بدنه فلزی و قدرت دید در شب  تا 80 متر اشاره کرد.

 

3. دوربین مدار بسته خانگی پرفروش Ring Stick Up Cam Battery

دوربین مدار بسته خانگی پرفروش Ring Stick Up Cam Battery

ظاهر این دوربین استوانه ای غیر عادی است که می توان آن ها را در خانه و خارج از خانه استفاده کرد. اگر قرار است این دوربین دائما در یک موقعیت باشد، می توانید برای شارژ باتری و جلوگیری از سوراخ شدن کابل ها، یک از یک پنل خورشیدی حلقه ای استفاده کنید.

باتری های استاندارد این برند، باتری های رینگ است. این باتری را می توان به راحتی در خانه شارژ و تعویض کرد. دوربین رینگ شبیه به دوربین های امنیتی وای فای است، اما به دلیل توانایی تعویض باتری و توانایی شارژ دوباره آن محبوبیت بیشتری دارد.  

4. دوربین مدار بسته Logi Logitech

دوربین مدار بسته Logi Logitech

تنها دوربینی که برای تامین امنیت داخلی و خارجی استفاده می شود، دوربین مدار بسته کیوب لاجیکت مدل Circle2 است. دوربین مدار بسته Logitech Circle2 اجازه می دهد به آسانی از برنامه های تلفن همراه وب برای پخش و دانلود مقدار نامحدودی از ویدیو HD 1080 از هر مکانی استفاده کنید.

دوربین مدار بسته کیوب لاجیتک Logitech circle2 دارای ابعاد 8.6* 7.1* 6.6 سانتی متر و وزن 207 گرم می باشد. این دوربین قابلیت دید در شب را نیز دارا می باشد. برد این دوربین برابر با 457.2 سانتی متر می باشد.

برای کنترل مکان مورد نظر شما می توانید از برنامه Apple Homekit استفاده کنید.

5. دوربین مدار بسته Google Nest Cam

دوربین-مدار-بسته-Google-Nest-Cam-

بهترین مارک دوربین مدار بسته خانگی، دوربین نست کم است. دوربین نست کم قابلیت تشخیص چهره را دارد. این دوربین ها می توانند در حافظه داخلی خود چهره انسان ها را ذخیره کنند. شما می توانید چهره خود و خانواده تان را در لیست سفید با قرار دهید. زمانی که شخصی که در لیست سفید شما نیست، دستگاه از طریق ایمیل به شما هشدار می دهد. تصاویر در این دستگاه در حافظه ابری ذخیره می شود.

پرادازنده ی این دوربین 6 هسته ای می باشد که دارای تکنولوژی وای فای می باشد، همین امر نصب دستگاه آسان و سریع شود. سنسور 4K تصویر واضحی دریافت می کند و تکنولوژی HDR کمبود نور محیط را جبران می کند. تصاویر و ویدیوهای ضبط شده در این دوربین کیفیتی با در رزولوشن 1080P می باشد.

6. دوربین مدار بسته EUfy Cam 2C pro 2-Cam Kit

دوربین مدار بسته EUfy Cam 2C pro 2-Cam Kit

این دوربین مدار بسته اطلاعات امنیتی شما حفظ می گردد. این دستگاه بی سیم می باشد این دوربین به راحتی در داخل و یا خارج از خانه نصب می شود و فقط با یک بار شارژ به مدت 180 روز از خانه شما محافظت می کند. لنز زاویه 135 درجه نمای پانوراما ارائه می دهد.

7. دوربین مداربسته Wyze Cam

دوربین مداربسته Wyze Cam

دوربین ویزی کم یک دوربین اقتصادی و کاربردی می باشد. این دوربین دارای اپلیکیشنی است که امکان مشاهده زنده ویدیو را به شما می دهد. کلیپ های کوتاه به مدت دو هفته و به صورت رایگان در فضای ابری ذخیره می شود.

همچنین اپلیکیشن این دوربین امکان شنود دو طرفه را مهیا می سازد. خریداران این دوربین از سختی راهنمای نصب ناراضی بوده اند.

8. دوربین مداربسته Arlo

این دوربین امنیتی دارای رزولوشن 1080P می باشد. شرکت Arlo دوربین های مناسبی برای زنگ درب، دوربین های داخلی و دوربین های فضای باز عرضه می کند. این دوربین بیسیم می باشد و دارای قابلیت ثبت و نمایش تمامی جزئیات مانند رنگ، پلاک ماشین و... با دقت بالا می باشد.

در سیستم امنیتی Arlo هر دوربین را می توان با خصوصیات ویژه ای که دارد مانند صدای دوطرفه، سازگاری با Google Assistant و Amazon Alexa و آژیر با کنترل از راه دور می باشد. دوربین Arlo یک دوربین مداربسته خانگی باکیفیت است.

9. دوربین مدار بسته Ring

دوربین رینگ به شرکت آمازون تعلق دارد که انواع دوربین های زنگ درب، داخلی، فضای باز، دوربین چشمی و سایر تجهیزات امنیتی خانه را تولید می کند. دوربین رینگ، یک دوربین مدار بسته خانگی برای آپارتمان می باشد.

رینگ در بین همه دوربین های بیسم و سیم دار و با قیمت های متفاوت و رقابتی، در صدر است و می توان این دوربین را به عنوان بهترین دوربین مداربسته معرفی کرد.

این دوربین قابلیت تشخیص حرکت، صدای دوطرفه را دارد و می تواند با سیستم آمازون الکسا و اکو سازگار شود.

راهنمای انتخاب دوربین مدار بسته خانگی

ما ویژگی های دوربین های خانگی را مورد بررسی قرار داده ایم و بهترین دوربین ها را معرفی کرده ایم. حال در این قسمت موارد مهم در انتخاب یک دوربین خوب و باکیفیت را که باید مورد بررسی قرار دهید، به طور کامل توضیح داده ایم.

1. کیفیت تصویر

یکی از مهمترین ویژگی هایی که باید در هر دوربین امنیتی مورد بررسی قرار بگیرد، کیفیت تصویر است. در دوربین های مدار بسته باید  تصویر و یا ویدیو کیفیت بالا، واضح و دقیق باشد. برای داشتن یک ویدیو ی واضح و با کیفیت باید دوربینی با وضوح K2 یا K4 تهیه کنید.

2. بزرگنمایی

دومین ویژگی مهم در انتخاب یک دوربین مداربسته بزرگنمایی اپتیکال است. قابلیت زوم و بزرگنمایی دوربین بسیار اهمیت دارد زیرا دوربین می تواند جزئیات را کامل ثبت کند. دوربین هایی که قابلیت حداقل زوم سه برابری را دارند برای خرید مناسبند.

البته توجه داشته باشید که برخی از شرکت ها ادعا دارند که دوربین هایشان قابلیت بزرگنمایی دارد اما در اصل بزرگنمایی آنها به صورت دیجیتالی بوده و فقط شما می توانید روی گوشی خود زوم کنید نه بر روی دوربین.

3. کیفیت صدا

یک دوربین امنیتی پیشرفته باید قابلیت شنود و پخش صدا را داشته باشد. این قابلیت موجب می شود تا شما بتوانید با افراد خانه خود ارتباط برقرار کنید، همچنین از نفوذ افراد ناشناس جلوگیری می کند.

4. دید در شب

قابلیت دوربین دید در شب امکان ثبت تصاویر و ویدیو را در شب بدون اینکه کسی متوجه شود از افراد فیلم میگیرد.

5. ذخیره سازی

یک دوربین با فضای ابری و فضای ذخیره سازی محلی انتخاب کاربران زیادی است. توسط یک کارت میکرو اس دی می توان ذخیره سازی محلی دریافت یا فایل ها را دانلود کرد.

برخی شرکت ها کارت های میکرو اس دی 32 یا 64 گیگ را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهند. اگر مجبور به انتخاب یک ذخیره سازی بین فضای ابری یا محلی شدید، ذخیره سازی محلی را انتخاب کنید.

6. هوش مصنوعی

دوربین های هوشمند توسط هوش مصنوعی می توانند چهره ها را تشخیص دهند. این دوربین ها می توانند سایر اشیا متحرک، افراد و حیوانات را از هم تشخیص دهد. با استفاده از هوش مصنوعی اگر افراد با چهره ای نا آشنا در خانه باشد آن را شناسایی کرده و اطلاع رسانی می کند.

چگونه دوربین های امنیتی خانه را تست کنیم؟

برای تست دوربین های امنیتی خانه باید وضوح، ویژگی ها، عملکرد کلی، دید در شب و تاخیر توجه کرد. باید تمام این ویژگی ها طول یک هفته باید ارزیابی شود.

جهان ارتباط امید بهترین مجموعه برای خرید دوربین مداربسته خانگی 

در این مقاله از سایت جهان ارتباط امید ما مدل های مختلف دوربین مدار بسته خانگی را به شما معرفی کردیم و راهنمای خرید بهترین دوربین مدار بسته خانگی را به صورت کامل بازگو کرده ایم. شما می توانید انواع دوربین های مدار بسته، پروژکتور و تجهیزات مخابراتی و سیستم امنیتی و نصب دوربین مداربسته را از مجموعه جهان ارتباط امید تهیه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *